Lisa Duncan

خبرنگار/هنرمند طبیعت

سلام، از آشنایی با شما خوشحالم! من لیزا هستم، عاشق طبیعت و هنرمند مجله طبیعت. من هیچ چیز را بیشتر از پیاده روی در مسیرهای پر درخت نزدیک محل زندگی خود دوست ندارم. چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد!

بیشتر اوقات من دفترچه طراحی خود را همراه دارم تا به من کمک کند تجربیاتم را ثبت کنم. Nature Journaling یک راه عالی برای ثبت لحظه ای در زمان است. خیلی بهتر از حتی یک عکس روند طراحی یک پرنده، یک کنده پوشیده از خزه یا یک گل به من کمک می کند تا سرعتم را کاهش دهم. کاهش سرعت به من امکان می دهد آنچه را که در اطرافم است پردازش کنم و خاطرات بسیار واضحی ایجاد کنم. من می‌توانم به عقب برگردم و آن لحظه‌ها را با مرور کتاب‌های طراحی‌ام دوباره زنده کنم.

کار بیشتر با مداد و آبرنگ به من این امکان را می‌دهد که در حین کوهنوردی به راحتی سفر کنم، اما همچنان آنچه را که برای ایجاد صفحات رضایت‌بخش مجله طبیعت نیاز دارم، دارم. کلاس های من طوری طراحی شده اند که به شما کمک می کند تا هنگام ایجاد صفحات مجله طبیعت خود به مهارت های خود اعتماد کنید.

از آنجایی که طراحی و نقاشی مهارت هستند، هر کسی می تواند آن ها را یاد بگیرد! تنها چیزی که نیاز دارید کمی آموزش و تمرین زیاد است. امیدوارم در این سفر به مجله طبیعت به من بپیوندید.

مشتاق دیدار شما و به اشتراک گذاشتن تجربیات هنر و طبیعت با هم هستم!



دوره های این مدرس:

آموزش مجله طبیعت: طرح و نقاشی پرندگان کوچک نشسته

Nature Journal: Sketch and Paint Small Perching Birds

" اکثر پرندگان کوچک و نشسته اشکال مشترکی دارند. این وجوه مشترک و نحوه کنار هم قرار دادن آنها برای ترسیم و نقاشی پرندگان واقع گرایانه را در Nature Jou خود بیاموزید. .."


آموزش نحوه ترسیم و رنگ آمیزی عناصر سفید بر روی کاغذ سفید

How to Sketch and Paint White Elements on White Paper

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید برف یا هر نوع عنصر سفید دیگری را روی کاغذ سفید طراحی کنید یا نقاشی کنید؟ در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ارزش و c. ..


آموزش بیایید غروب خورشید را نقاشی کنیم!

Let's Paint Sunsets!

"به "بیایید غروب‌ها را نقاشی کنیم" خوش آمدید! در این کلاس، چندین غروب مختلف را بررسی می‌کنیم تا رنگ‌ها و الگوهای مشترکی را که در اکثر آنها وجود دارد، پیدا کنیم. ما...


آموزش Nature Journaling: طرح گلهای فنجانی شکل

Nature Journaling: Sketch Cup-Shaped Flowers

"گل های بسیار متفاوتی وجود دارد! در این کلاس، ما به طور خاص به گل های فنجانی شکل می پردازیم. آنها می توانند کمی دشوار باشند. ..."