Aisyah Saad

ACE که ارائه!

معلمی برنده جایزه سابق، من مشتاق ساختن ارائه های زیبا و الهام بخش در آموزش عالی هستم. من یک داروساز ثبت شده و دارای مدرک دکتری هستم. در شیمی دارویی، اما قلب من در طراحی ارائه موثر است. دو تا از بزرگترین نقاط قوت من ساده کردن چیزهای پیچیده و کار کردن در سیلوها است.

با توجه به طرح‌های ساده و تمیز، من به صدها مربی و متخصص کمک می‌کنم تا در کارگاه‌های "تغییر ارائه"، ارائه‌های خود را از درون به بیرون ارتقا دهند. فعالیت بیش از 13 سال من در دانشگاه منجر به ارائه دو کتاب ارائه شده و جادو در دست شما شده است.

علاوه بر طراحی ارائه، مشاوره‌های فنی در زمینه ظرفیت‌سازی و مهارت‌ها در MOOC و دوره‌های آنلاین نیز ارائه می‌دهم.

من تجربیاتم را در اینجا به اشتراک می گذارم تا به شما کمک کنم از کار، تحقیق، تدریس یا تجارت خود یک ارائه زیبا و الهام بخش ایجاد کنید. یا بهتر است، برای کمک به شما برای تغییر عرشه اسلاید موجود خود به یک ارائه جذاب - ارائه‌ای که تأثیر ماندگاری عالی بر روی مخاطبان شما می‌گذارد.

در بین سفرها، شهرهای باستانی و پیکولو لاته، من در تقاطع ارائه، آموزش دیجیتال و داروسازی در

وبلاگ می نویسم.
دوره های این مدرس:

آموزش PowerPoint Alternatives™️: چگونه با Canva یک ارائه مدرن و زیبا ایجاد کنیم

PowerPoint Alternatives™️: How to create a modern and beautiful presentation with Canva

خودتان را از پاورپوینت جدا کنید! ارائه ای مدرن و امروزی ایجاد کنید که تأثیری ماندگار بر مخاطبان شما بگذارد. پاورپوینت جایگزین. ..


آموزش چگونه ارائه خود را به سرعت و به طور موثر ساختار دهید

How to Structure Your Presentation, Quickly and Effectively

دو سناریو را برای شروع ارائه در محل کار تصور کنید. 1. ما ایده‌ها، گزارش‌ها و مطالب زیادی برای ارائه داریم اما واقعاً نمی‌دانیم از کجا شروع کنیم. . . 2. . . .