Katrina Anderson

آموزش ساخت جواهرات سیمی

سلام! من کاترینا اندرسون هستم و از ساختن جواهرات سیمی و به اشتراک گذاشتن آن اشتیاق با دیگران لذت می برم. من Katirose Creates را به عنوان خروجی برای ساخت جواهراتم شروع کردم و امیدوارم که برای شما نیز الهام بخش باشد!

من بسیار سپاسگزارم که خدا به ما توانایی خلاقیت داد! امیدوارم که شما هم مانند من، لذتی را که وقتی از خلاقیت خود برای برکت و الهام بخشیدن به دیگران و جلال خدا استفاده می کنید، به دست آورید.

از اینکه اینجا هستید و کلاس های من را تماشا می کنید متشکرم! من مطمئن هستم که شما از ایجاد و یادگیری در ادامه مسیر لذت خواهید برد.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با جواهرات سیمی

Getting Started with Wire Jewelry

"دوستان خوش آمدید! این کلاس فوق العاده ساده و ابتدایی خواهد بود. این بدان معناست که اگر ندانید جواهرات سیمی را از کجا شروع کنید، این همان چیزی است که به آن نیاز دارید! من s خواهم بود. .."


آموزش 3 حلقه سیمی سریع و آسان

3 Quick & Easy Wire Rings

« دوستان خوش آمدید! در این کلاس ما 3 طرح حلقه سیمی ایجاد خواهیم کرد. ما با حلقه مد روز باند پیچ ​​خورده شروع می کنیم و سپس یک حلقه مشابه ایجاد می کنیم. .."


آموزش گوشواره های شکل

Shaped Earrings

"دوستان خوش آمدید! ما در این کلاس دو طرح گوشواره جالب می سازیم. ما با ساختن یک جفت گوشواره همه کاره Rectangle Dangle شروع می کنیم و سپس آن را می زنیم. .."


آموزش 3 گوشواره سیمی و مهره ای

3 Wire & Bead Earrings

خوش آمدید مردم! در این کلاس ما 3 طرح گوشواره مهره ای ایجاد خواهیم کرد. ما با یک جفت گوشواره نخی مرسوم، و سپس مجموعه ای از مهره های سیمی شروع می کنیم. ..


آموزش استفاده از مهره و سیم با هم: 3 طرح گوشواره

Using Beads and Wire Together: 3 Earring Designs

" دوستان خوش آمدید! در این کلاس ما 3 طرح گوشواره ایجاد خواهیم کرد که از مهره‌هایی با سیم استفاده می‌کند. ما با یک جفت سیم بسته بندی اشکی boho شروع می‌کنیم. ..."


آموزش حلقه های سیمی: طرح های قابل تنظیم و غیر قابل تنظیم

Wire Rings: Adjustable and Non-adjustable Designs

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش 4 گوشواره سیمی کوچک

4 Small Wire Earrings

خوش آمدید مردم! در این کلاس ما 4 طرح گوشواره سیمی ایجاد خواهیم کرد. ما با مجموعه ای از حلقه های Faux Double Hoops و سپس یک جفت Teardrop Stud درجه یک شروع می کنیم. ..