Vyara Georgieva

مربی فنی و معلم ESL

من اکنون هفت سال است که تدریس می کنم، همیشه با الهام از اشتیاق مردم و کسب دانش جدید. آن را بسیار ساده نگه دارید - اصل اساسی که باید از آن پیروی کرد، هر نظریه یا مفهوم پیچیده روشن و به راحتی قابل اجرا است. در حال حاضر، من یک نویسنده فنی و یک توسعه دهنده اندروید هستم که هدف آن ایجاد محصولات نرم افزار آموزشی است.

قبل از اینکه وارد فناوری شوم، بیش از 7 سال است که انگلیسی را به عنوان یک زبان خارجی تدریس می کنم. آموزش همان چیزی است که اشتیاق من باقی مانده است - همانطور که مردم باید توضیح داده شوند، نشان داده شوند، به آنها کمک شود تا شروع به صحبت کنند. من بیش از 4 سال است که دانش آموزان را برای امتحانات FCE و CAE کمبریج آماده می کنم. در همان زمان، دانش‌آموز بزرگسال من در سطوح مختلفی بوده است - از حروف الفبا (A0) تا پیشرفته (سطح C1).

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی خیابانی از داخل قسمت دوم

Street photography from inside, part 2

به دوره آموزشی عکاسی خیابانی از داخل، قسمت دوم خوش آمدید! نام من دنیس بوشل است، من یک عکاس باتجربه هستم و هدفم کمک به شما برای بهبود شماست. ..


آموزش Google Sheets برای مبتدیان - ویژگی های کلیدی مورد نیاز، قسمت 1

Google Sheets for beginners - the key features you need, Part 1

"چرا به Google Sheets نیاز دارید؟ زیرا دنیای تجارت در حال تغییر است و Google Sheets بهترین برنامه صفحه گسترده برای رفع نیازهای شماست! خوش آمدید. .."


آموزش عکاسی پرتره از A تا Z

Portrait Photography from A to Z

به دوره عکاسی پرتره من خوش آمدید! چه مبتدی و چه پیشرفته در این زمینه، این دوره برای شما مفید خواهد بود. در اینجا می توانید پاسخ های خود را بیابید. ..


آموزش ترکیب بندی در عکاسی از A تا Z

Composition in Photography from A to Z

"به کلاس استاد ترکیب در عکاسی خوش آمدید! چه مبتدی و چه پیشرفته در این زمینه، این دوره برای شما مفید خواهد بود. در اینجا ممکن است پیدا کنید. .."


آموزش بیش از 5000 تمرین و توضیح گرامر انگلیسی

5000+ English Grammar Exercises & Explanations

"نکته! این یک دوره برای زبان مادری نیست. مدرس نیز یک زبان مادری نیست. به دوره ای که به شما کمک می کند خوش آمدید: 5000+ گرامر انگلیسی E. .."


آموزش عکاسی خیابانی از داخل قسمت اول

Street Photography from inside, part 1

"به دوره عکاسی خیابانی از داخل، قسمت 1 خوش آمدید! نام من دنیس بوشل است، من یک عکاس با تجربه هستم و هدفم کمک به شما برای بهبود شماست..."