Alison Kolesar

هنرمند و تصویرگر

من سال ها به عنوان هنرمند و تصویرگر کار کرده ام، اگرچه آموزش آکادمیک من در زمینه تاریخ و تاریخ هنر بوده است. من بیش از 100 کتاب را تصویرسازی کرده‌ام، که عمدتاً نکاتی در مورد صنایع دستی و باغبانی هستند. من همچنین عاشق نقاشی با آبرنگ و ساختن کلاژ و همچنین ساخت پرندگان پاپیه ماشه، نقاشی سنگ ها و ساخت جواهرات کاغذی هستم. می‌توانید برخی از کارهای من را در فروشگاه Etsy، و همچنین وب‌سایت من alisonkolesar.com مشاهده کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک کلاژ دیجیتال در Procreate

Creating a Digital Collage in Procreate

"این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه از کاغذهای منحصر به فرد نقاشی شده و چاپ شده خود در یک کولاژ دیجیتال استفاده کنید. روندی را که توسط آن می توانید عکاسی کنید را نشان می دهد."


آموزش کلاژ از ابتدا: هزاران تکنیک برای ایجاد کاغذهای کولاژ منحصر به فرد خود

Collage from Scratch: tons of techniques for creating your own unique collage papers

هر کسی می تواند با صفحات مجله یک کلاژ بسازد، اما برای اینکه یک کولاژ منحصر به فرد شما باشد، می توانید کاغذهای خود را از ابتدا نقاشی و تزئین کنید. این کلاس خواهد شد. ..


آموزش الگوی نقاشی خانم ها

Painting Pattern Ladies

"من عاشق نقاشی افراد هستم و الگوها را دوست دارم، بنابراین چه چیزی طبیعی تر از ترکیب آنها می تواند باشد! این کلاس شما را با برخی از اطلاعات اولیه در مورد dra آشنا می کند."


آموزش چگونه پرندگان کاغذی ناز بسازیم

How to Make Cute Paper Mache Birds

در این کلاس، دو روش مختلف برای ساختن مجسمه‌های بامزه پرنده کوچک مانند اینها را به شما نشان می‌دهم و همچنین در مورد نحوه انتخاب رنگ‌بندی توضیح می‌دهم. ..


آموزش چگونه از کاغذ گوشواره های زیبا بسازیم

How to Make Beautiful Earrings from Paper

" در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه با موادی که احتمالاً از قبل در خانه دارید، گوشواره های رنگارنگ و سرگرم کننده برای خود یا دوستانتان بسازید. گوشواره کاغذی مامان .."


آموزش چوب آبرنگ زمستانی دو راه

Wintry Watercolor Woods Two Ways

" در این کلاس من دو تکنیک پایه متفاوت در آبرنگ - ساختن لایه‌ها و حذف رنگ - را نشان می‌دهم و نشان می‌دهم که چگونه می‌توان از هر کدام برای پی استفاده کرد. .."