Ken School Of Design

هنر دیجیتال

مدرسه طراحی کن توسط واچا مایکل، هنرمند و تصویرگر دیجیتال تأسیس شد. او به خود افتخار می کند که آثار هنری خلق می کند که داستانی را با ترکیب مفاهیم، ​​تکنیک ها و موضوع از زمینه های مختلف مانند حیات وحش، تصویرسازی دیجیتال و بسیاری موارد دیگر بیان می کند. مدرسه طراحی کن مؤسسه ای با محتوای آموزشی مفید فراوان برای هرکسی است که علاقه مند به خلق هنر عالی است. با ما همراه باشید.

دوره های این مدرس:

آموزش کشیدن گرگ ها: یک رویکرد آسان

Learn To Draw Wolves: An Easy Approach

«اگر عاشق گرگ‌ها هستید اما به نظر نمی‌رسد که اصلاً نمی‌توانید آن‌ها را بکشید، این کلاس برای شماست! مایکل سال‌های زیادی را صرف آزمایش‌کردن رویکردها و تکنیک‌های مختلف کرده است.


آموزش عناصر طراحی: ابزارهایی برای نقاشی و ترسیم هر چیزی

Elements of Design: Tools To Paint and Draw Anything

اگر به ایجاد هر شکلی از هنر علاقه دارید، این کلاس برای شماست! در این کلاس به عناصر اصلی که به‌عنوان ساختار اساسی عمل می‌کنند، خواهیم پرداخت. ..


آموزش ترسیم اسب ها: مقدمه ای بر سر اسب

Learn To Draw Horses: An Introduction To The Horse Head

"اگر عاشق اسب‌ها هستید اما به نظر نمی‌رسد که اصلاً نمی‌توانید آن‌ها را بکشید، این کلاس برای شما مناسب است! مایکل سال‌های زیادی را صرف آزمایش روش‌ها و تکنیک‌های مختلف کرده است..."


آموزش کشیدن اسب ها: مقدمه ای بر بقیه بدن

Learn To Draw Horses: An Introduction To The Rest Of The Body

اگر عاشق اسب‌ها هستید اما به نظر نمی‌رسد که اصلاً نمی‌توانید آن‌ها را بکشید، این کلاس برای شما مناسب است! مایکل سال‌های زیادی را صرف آزمایش روش‌ها و تکنیک‌های مختلف کرده است. ..