Christian Hur

کریستین هور تمام وقت را به عنوان مربی IT و وب (تجارت و فناوری اطلاعات) در کالج فنی گیتوی تدریس می کند. کریستین در دره گرم و آفتابی مرکزی در کالیفرنیا بزرگ شد. اکنون او در ویسکانسین ساکن است. زمینه های تخصصی وی توسعه وب و توسعه برنامه های تلفن همراه است. Christian همچنین برای Mydia Game Studios ، یک کمپانی کوچک توسعه بازی indie است که خانواده وی مالک و اداره آن است ، یک توسعه دهنده مستقل بازی است. آنها در تمام سیستم عامل ها برنامه های بازی ویدیویی برای دستگاه های تلفن همراه را توسعه ، طراحی و برنامه ریزی می کنند. آخرین برنامه های Mydia عبارتند از: "Feed Angry Baby" و "Flappy Fairy Flap". کریستین همچنین برای فیلم Mydia Pictures ، یک شرکت تولید فیلم برای فیلم های بزرگ indie ، یک فیلمساز هندی است. اولین کتاب درسی وی ، توسعه برنامه های کاربردی تجاری برای وب: با HTML ، CSS ، JSP ، PHP ، ASP.NET و JavaScript ، در آمازون و MC Press موجود است.
دوره های این مدرس:

آموزش توسعه کامل وب پشته با فلاسک

Full Stack Web Development with Flask

برنامه های وب پویا را با استفاده از Python و Flask ، چارچوب ریز محبوب پایتون ایجاد کنید. نحوه کار با پایگاه داده ، فرم های وب ، Flask-Security و موارد دیگر را بیاموزید.


آموزش توسعه وب تمام پشته با فلاسک [ویدئو]

Full-Stack Web Development with Flask [Video]

آموزش ایجاد و استقرار وب سایت های ساده و در عین حال قدرتمند با استفاده از Flask Framework


آموزش DOM در JavaScript ، jQuery ، AngularJS و React

The DOM in JavaScript, jQuery, AngularJS, and React

بیاموزید که چگونه از JavaScript ، jQuery ، Angular و React برای دستکاری درخت HTML DOM و ایجاد وب سایت های پویا استفاده کنید.


آموزش ساخت برنامه های وب JSF با Java EE 7

Building JSF Web Applications with Java EE 7

بیاموزید که چگونه با استفاده از JavaServer Faces (JSF) با Java Enterprise Edition (EE) برنامه های وب را بسازید.