Jahan Saber

جهان صابر عکاس و هنرمند متولد (1990) و ساکن وین، اتریش است. او بنیانگذار " " - نام تجاری است که بر افزایش آگاهی برای فرآیند آنالوگ در عکاسی و فراتر از آن تمرکز دارد. او که از یک پس‌زمینه تجاری در صنعت عکس می‌آمد، به دنبال راهی برای کاهش اشباع بیش از حد و تولید بیش از حد رسانه‌های عکاسی بود. عکسبرداری و چاپ منحصراً با فرآیند آنالوگ او را قادر می‌سازد تا رویکرد هنری خود را برای ایجاد تصویری صادقانه‌تر و مرتبط‌تر از محیط اطرافش بیشتر کند.

جهان در طول 4 سال گذشته به سراسر اروپا سفر کرده و سبک و رویکرد خود را به عکاسی آنالوگ کشف کرده است. در طول سفرهایش، او مجله های مختلف عکس و پروژه های کوچک کتاب منتشر می کرد.

عضو مجموعه همه فرمت ها.

دوره های این مدرس:

آموزش اسکن فیلم با دوربین دیجیتال

Scanning film with a digital camera

"در این کلاس قصد دارم به شما یک بررسی گام به گام درباره نحوه اسکن نگاتیو خود با راه اندازی اسکن دوربین دیجیتال ارائه کنم."


آموزش عکاسی آنالوگ: چاپ با درجه تقسیم در اتاق تاریک

Analog Photography: Split grade printing in the darkroom

"در این کلاس شما همه چیز را در مورد تکنیک های پیشرفته کار در اتاق تاریک یاد خواهید گرفت: چاپ با درجه تقسیم شده. شرکت در این کلاس مستلزم داشتن y است. ..."


آموزش عکاسی آنالوگ: نور طبیعی و نورسنجی

Analog Photography: Natural light and metering

این کلاس در مورد دانستن این موضوع است که هنگام عکاسی با نور طبیعی با استفاده از متر دستی به چه نکاتی توجه کنید. من توضیح خواهم داد که برای این به چه چیزی نیاز دارید. ..


آموزش دیافراگم، سرعت شاتر و ISO: مبانی عکاسی (آنالوگ).

Aperture, Shutter Speed & ISO: The Basics of (Analog) Photography

سلام، نام من جهان است و من بنیانگذار "آیا توسعه می دهید" هستم - برچسبی که بر عکاسی آنالوگ و فرآیند فکری که در پشت i رخ می دهد متمرکز است. ..


آموزش ساخت یک کتاب عکس ساده یا زین

Making a simple Photobook or Zine

"در این کلاس می‌خواهم به شما یک آموزش ابتدایی در مورد چگونگی نظم دادن و سازماندهی خود به منظور تولید یک کتاب عکس یا مجله ساده ارائه کنم."