Lisa Bardot

هنر آفرینی مبارک!

من یک هنرمند تصویرگری، معلم و یک فرد خلاق هستم که در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کنم. با iPad و Procreate به‌عنوان ابزار انتخابی من، براش‌های دیجیتالی پیشرو در صنعت، آموزش‌ها و منابع هنری ایجاد می‌کنم تا به هنرمندان مبتدی و با تجربه کمک کنم تا از خلق کردن لذت ببرند. ویدیوهای آموزشی من در مورد طراحی و تصویرسازی میلیون ها بار دیده شده است و من به دلیل سبک تدریس کامل، مختصر و سرگرم کننده ام تحسین زیادی دریافت کرده ام.

من مالک جایی هستم که برس‌ها و ابزارهای Procreate را ایجاد می‌کنم که هنرمندان آن را دوست دارند. من همچنین Making Art Everyday را اجرا می‌کنم، و برای کمک به مردم برای غلبه بر ترس‌های خلاقانه و توسعه شیوه‌های هنری، و همچنین، یک جامعه خلاق پر از شادی و مرکز یادگیری برای هنر دیجیتال، دستورالعمل‌ها و چالش‌های طراحی را ارائه می‌دهم. سازندگان.

و وقتی چیزی درست نمی‌کنم، دوست دارم در پیاده‌روی‌های عاشقانه طولانی در IKEA، آهنگ‌هایی برای سه فرزندم بسازم، و سیب زمینی سرخ کرده را در بستنی فرو کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش شیشه های رنگی خیره کننده در Procreate

Stunning Stained Glass in Procreate

"در حین ساختن هنرهای نفس گیر، آماده بازی با نور و رنگ شوید! من فکر می کنم شیشه های رنگی بسیار زیبا هستند، من عاشق بافت های منحصر به فرد، چرخش رنگ ها و. .."


آموزش شروع با Procreate Dreams: انیمیشن برای همه

Getting Started with Procreate Dreams: Animation for Everyone

"آیا آماده ساخت انیمیشن جادویی با Procreate Dreams هستید؟ معرفی Procreate Dreams، یک برنامه جدید انیمیشن دوبعدی از سازندگان Procreate! شما قدرتمند است. .."


آموزش خلاقیت خود را با Procreate شروع کنید: 20 نقاشی سرگرم کننده برای مبتدیان و فراتر از آن

Kickstart your Creativity with Procreate: 20 Fun Drawings for Beginners and Beyond

"آیا می خواهید زندگی خلاقانه تری داشته باشید؟ آیا یک آی پد جدید دارید (یا یک دستگاه گرد و غبار در یک کشو) و کنجکاو هستید که چگونه از آن برای ساخت آثار هنری استفاده کنید؟


آموزش پرتره های حیوان خانگی را تولید کنید: 3 سبک بازیگوش

Procreate Pet Portraits: 3 Playful Styles

"آماده شوید تا پرتره های حیوانات خانگی شایان ستایشی بسازید که دم ها را تکان می دهد و قلب ها را آب می کند! به دوستان حیوان دوست و روحیه های خلاق توجه کنید! می خواهید یاد بگیرید که چگونه ایجاد کنید. .."


آموزش با Procreate Dreams: Live Session Recording تصاویر خود را متحرک کنید

Animate Your Illustrations with Procreate Dreams: Live Session Recording

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش کارت پستال در Procreate: جلوه های متنی الهام گرفته از وینتاژ

Postcards in Procreate: Vintage-Inspired Text Effects

"آیا برای سفر به مقاصد دور از راحتی روی مبل خود آماده اید؟ اگر عاشق سفر، طراحی قدیمی و انجام پروژه‌ها در آی‌پد خود هستید، به این موضوع رسیدگی کنید. .."


آموزش تصاویر واقعی برش کاغذ در Procreate

Realistic Paper Cut Illustrations in Procreate

هنر دیجیتال برای صنایع دستی در قلب! اگر عاشق طراحی روی iPad خود هستید، اما به ظاهر لمسی و حس کاردستی با قیچی و کاغذ علاقه دارید، این کلاس است. ..


آموزش انیمیشن های آسان و چشم نواز در Procreate

Easy, Eye-Catching Animations in Procreate

"آماده شوید تا کمی حرکت و جادو به هنر خود اضافه کنید و انیمیشن هایی بسازید که می درخشند، می چرخند و می رقصند! در این کلاس هیجان انگیز که در آن کشف خواهید کرد به من بپیوندید. .."


آموزش نحوه کشیدن خز در Procreate با برس های سفارشی و توکار

How to Draw Fur in Procreate with Custom and Built-In Brushes

اگر تا به حال متوجه شده اید که از کشیدن هر چیزی خزدار یا کرکی ناامید شده اید، به من بپیوندید تا تمام اصول طراحی خز را در Procreate به شما آموزش دهم. ..