Jyoti Aggarwal

معلم هنر و صنایع دستی

سلام، من جیوتی آگ آروال هستم.

من اینجا هستم تا دوباره خودم را پیدا کنم.

من در دهلی، هند زندگی می کنم. من یک هنرمند هستم. من سالهاست که هنر و صنایع دستی انجام می دهم و الهام خود را در زندگی روزمره خود پیدا می کنم <3

من اینجا هستم تا دانش و برداشت خود را از هنر با همه شما به اشتراک بگذارم.

من بسیاری از کارهایم را در آن آپلود می کنم، بنابراین می توانید برای به روز رسانی های منظم، صفحه اینستاگرام من @meraki.10 را بررسی کنید!!

من سعی می کنم تا جایی که می توانم موضوعات زیادی را در اینجا .. با همه شما به اشتراک بگذارم. تنها چیزی که نیاز دارم حمایت شماست. فقط یک پروژه یا شاید یک بررسی ارسال کنید تا به من انگیزه بدهد. تک تک اقدامات شاگردانم برای من اهمیت دارد. من مطمئن خواهم شد که انرژی خود را در کارم منعکس می کنم.

شعار من: به یادگیری ادامه دهید.. به ایجاد ادامه دهید!!

دوره های این مدرس:

آموزش قالب های Zentangle خود را طراحی کنید - برای مبتدیان..

Design your Own Zentangle Templates - For Beginners..

"در این کلاس شما خواهید فهمید که قالب ها چیست و چگونه می توانیم الگوهای خودمان را فقط با استفاده از اشکال هندسی اولیه، خطوط تصادفی و رند طراحی کنیم.


آموزش ایده DIY: زباله برای شگفتی: یک پایه قلم زیبا

DIY IDEA : Waste to Wonder : A Beautiful Pen Stand

"سلام به همه! من جیوتی آگاروال هستم و در این کلاس می‌خواهم یک پروژه واقعاً عالی Waste to Wonder را به شما نشان دهم که در آن شما هر گونه مواد زائد را بازیافت می‌کنید. .."


آموزش خاطرات، مدیتیشن و زنجیر...

Memories, Meditation and Zentangles ...

به این کلاس بپیوندید تا دوباره مسحورکننده ترین لحظات زندگی خود را تجربه کنید. این کلاس برای همه است!! شما می توانید تمام خاطرات شیرین خود را دوباره زنده کنید و می توانید مدیا. ..


آموزش جنسیت، جنسیت و تمایلات جنسی: مطالعه عمیق

Gender, Sex & Sexuality :In depth study

سلام! در این کلاس اصطلاحاتی مانند جنسیت، جنسیت و جنسیت را یاد خواهید گرفت. این کلاس برای کمک به مردم در درک معنای واقعی اینها طراحی شده است. ..


آموزش تفاوت بین Zentangle، Doodle و Zendoodle

Differences between Zentangle, Doodle & Zendoodle

"اگر عاشق Zen-tangles، Doodle و Zen-Doodle هستید اما نمی توانید بین این سه تمایز قائل شوید... پس این کلاس برای شما مناسب است!!. . جیوتی آگاروال دارای مهارت است. .."


آموزش نقاشی آبرنگ برای مبتدیان: اولین قدم خود را امروز بردارید!!

Watercolour Painting for Beginners : Take your First Step Today!!

"سلام به همگی! این کلاس در مورد ایجاد یک نقاشی آبرنگ ساده با استفاده از آبرنگ روی برگه است. هر کسی که بخواهد نقاشی آبرنگ بسازد می تواند بپیوندد. .."


آموزش چگونه با مقوا سبد محکم و زیبا بسازیم!!

How to make Strong and Beautiful Basket using Cardboard!!

"در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از مقوا یک سبد محکم و زیبا بسازید. اگر عاشق صنایع دستی هستید یا دوست دارید خانه خود را با دست ساز تزئین کنید. .."


آموزش نقطه ماندالا: طراحی الگو را بیاموزید

Dot Mandala : Learn Pattern Designing

در این کلاس، تکنیک‌های پیشرفته طراحی نقطه ماندالا را خواهید آموخت. طراحی الگو در Dot Mandala من از ابزارهای نقطه‌گذاری خانگی استفاده خواهم کرد تا  ev. ..


آموزش 5 کاردستی آسان کریسمس!

5 Easy Christmas Crafts!

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید برخی از صنایع دستی کریسمس را به راحتی به تنهایی ایجاد کنید. این کلاس برای همه سطوح می باشد. شما به راحتی می توانید شب صنایع دستی را بازسازی کنید. .."


آموزش Dot Mandala - برای مبتدیان !!

Dot Mandala - For Beginners !!

"در این کلاس یاد خواهید گرفت که Dot Mandala چیست. این کلاس برای همه است!! برای این کلاس شما نیاز دارید: 1. یک سی دی قدیمی 2. رنگ های اکریلیک 3. قلم های قدیمی o. .."


آموزش نحوه رنگ آمیزی بلوک های چوبی: برای مبتدیان، بدون نیاز به تجربه!!

How to Paint Wooden Blocks : For Beginners, No experience required!!

"اگر عاشق نقاشی هستید یا می خواهید شروع به رنگ آمیزی هر ماده تصادفی در اطراف خود کنید یا دوست دارید فضای خود را با محصولات دست ساز تزئین کنید و می خواهید یک هدیه ..."


آموزش قالب های Zentangle: همه سطوح

Zentangle Templates : All Levels

سلام ! در این کلاس شما طراحی شبکه ای برای قالب های Zentangle و 18 طرح منحصر به فرد Zen را یاد خواهید گرفت که به طور کامل توضیح داده شده اند. . اگر بخواهید می توانید vis. ..


آموزش تلفیقی برای زیبایی شناسی!

Fusion for Aesthetics!

"اگر عاشق آزمایش هستید و می خواهید تلفیقی از اشکال هنری مختلف ایجاد کنید... پس این کلاس برای شما مناسب است!!. . در این کلاس یاد خواهید گرفت: چه هستند: . .."


آموزش مقدمه ای بر ماندالا: ساخت قالب

Introduction to Mandala : Template Making

«در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید الگوهای ماندالا ایجاد کنید. به همراه این طرح های مختلفی را نشان خواهم داد که می توانید در ماندالای خود استفاده کنید. این کلاس است. .."


آموزش هنر نقاشی قهوه: برای مبتدیان!

Art of Coffee Painting : For Beginners!

سلام به همه! من جیوتی آگاروال هستم و در این کلاس به شما کمک می کنم نقطه شروع نقاشی قهوه را به دست آورید! هر کسی می تواند به راحتی شروع به نقاشی قهوه کند. ..


آموزش ساخت قاب عکس

Crafting a Photo Frame

"در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از روزنامه ها یا مجلات قدیمی یک قاب عکس بسازید. . این کلاس به شما کمک می کند یک قاب عکس برای آثار هنری یا f بسازید. .."