Katie Rodgers

هنرمند

کتی راجرز در سال 2009 سایت Paper Fashion را به عنوان خروجی برای به اشتراک گذاشتن آبرنگ های خارق العاده خود با جهان ایجاد کرد. از آن زمان او را به سفری باورنکردنی برد…

کیتی در یک شهر کوچک در خارج از آتلانتا، GA بزرگ شد. او که با سه برادر در کشور زندگی می کرد، اغلب به دنیای تخیلی خودش فرار می کرد. عمه‌اش اولین مجموعه آبرنگ حرفه‌ای خود را قبل از ۷ سالگی به کتی هدیه داد و نیازی به گفتن نیست که عاشق آن‌ها شد. مد، هوی و هوس و طبیعت همیشه در ذهن او و در صفحات خالی دفترهای طراحی او نهفته است.


کیتی راجرز اکنون با نام خود کار می کند، در حال حاضر در شهر نیویورک سانتافه، نیومکزیکو مستقر است.

مشتریان عبارتند از: Estée Lauder، Veuve Clicquot، Diptyque Paris، Christian Louboutin، La Maison du Pastel، Don Julio، Focus Features، Harper Collins، Jaeger-LeCoultre، Noble Panacea، Google، DOVE Chocolate، Boston Ballet، و Disney، دیگران.

آثار او در هارپرز بازار، ونیتی فیر، مجله گلامور، مجله ال و نیویورک تایمز ظاهر شده است.

www.katierodgers.co

www.instagram.com/katierodgers

دوره های این مدرس:

آموزش مد کاغذی: گفتن یک داستان از طریق تصویرسازی مد

Paper Fashion: Telling a Story through Fashion Illustration

مد تصویرسازی درباره داستان‌گویی است: انتقال تجربه‌ای که باید در لباس‌هایی که به نمایش گذاشته می‌شود، داشته باشیم. در این کلاس 45 دقیقه ای PaperFashion's Kati. ..


آموزش ملزومات هنر: اصول نقاشی با آبرنگ را بیاموزید

Art Essentials: Learn Watercolor Painting Basics

در این کلاس اصول نقاشی با تصویرگر مد و وبلاگ نویس کیتی راجرز، موسس Pape، تصاویر زیبای آبرنگ را آماده، رنگ و جلا دهید. ..


آموزش نقاشی با آبرنگ: از الهام تا تصویرسازی مد

Painting with Watercolors: From Inspiration to Fashion Illustration

یاد بگیرید که چگونه با نقاشی آبرنگ ظاهر باند مورد علاقه خود را به تصویر بکشید! این کلاس با درس های ویدیویی، منابع انتخاب شده و تمرین های عملی ارائه می دهد. ..