Fernando Albert

دریمر شفاف و پروجکشن اختری (انگلیسی زیر ~ Español Más Abajo) فرناندو عاشق تدریس و خدمت به دیگران است. او پیشینه قوی در معنویت و کمک به دیگران در سطح متافیزیکی دارد. در اینجا، فرناندو دوره های مختلف زیادی را تدریس خواهد کرد. دوره ها شامل رویای شفاف، فرافکنی اختری، کانال سازی، تاروت و غیره است. بنابراین، مطمئن شوید که در این پست قرار دارید. زمان خواب فرناندو پورتالی برای ماجراجویی، بینش و رشد است. او یک رویاپرداز طبیعی و روشنفکر اختری است. در طول سال‌ها، او تکنیک‌های شخصی را برای دستیابی به حالت رویاپردازی شفاف (دانستن که در حال رویاپردازی می‌بینید.) و همچنین فرافکنی اختری (تجارب خارج از بدن) توسعه داده است (اسپانیا) برای las aventuras، la perspicacia y el crecimiento. Él es un soñador lúcido natural y explorador astral. En el transcurso de los años, ha desarrollado técnicas personals para archivar el estado sueños lúcidos (saber que está soñando mientras que usted está durmiendo), así como la proyección astral (experiencias fuera del acunderasus) sus clases y talleres.
دوره های این مدرس:

آموزش پتانسیل کانال‌سازی خود را بیدار کنید و با راهنماهای خود ارتباط برقرار کنید.

Awaken your Channeling potential & connect with your guides.

آیا می خواهید در مورد راهنمای معنوی خود صحبت کنید؟ به لطف کانال‌سازی، می‌توانید از طریق روشن بینی پیام‌هایی را از راهنماهای معنوی و عزیزانتان دریافت کنید. ..


آموزش درک تاروت

Understanding the Tarot

کارت‌های تاروت مدت‌هاست که وجود داشته‌اند و حکمت زیادی دارند. "درک تاروت" بسیار ساده و در عین حال روان و لذت بخش خواهد بود. ..


آموزش OBE را تجربه کنید: جهان را از طریق فرافکنی اختری کاوش کنید

Experience OBE: Explore the Universe through Astral Projection

"آیا می خواهید به پروژه Astral بروید؟ آیا می خواهید از رکوردهای آکاشیک خود بازدید کنید؟ آیا می خواهید از جهان های دیگر دیدن کنید و با موجودات منحصر به فرد ملاقات کنید؟ آیا شما می خواهید. .."


آموزش چاکراهای خود را گسترش دهید و بیشترین بهره را از زندگی خود ببرید!

Expand your chakras and get the most out of your life!

آیا چاکراها را می شناسید؟ هر چیزی را که می توانید یاد بگیرید کشف کنید. اینها اندام های انرژی اولیه ما هستند و همیشه آماده بودن آنها حیاتی است. زندگی بیشتر از ما می خواهد الف. ..