Tony Staunton

خواندن، نوشتن و تدریس.

"این دوره کاملاً فوق‌العاده است. من چندین سال از پایتون با بسته‌های تخصصی و تخصصی استفاده کرده‌ام، اما یادگیری من به‌شدت موقتی بود و هرگز اصطلاحات اساسی، نحو، را به درستی یاد نگرفتم، و ساختار اولیه. من به دنبال راهی برای تقویت یادگیری خود بودم تا بتوانم پایه ای محکم برای به دست آوردن درک کامل تری از کار تخصصی که انجام می دادم داشته باشم. تونی معلمی جذاب و پاسخگو است که مفاهیم را بسیار واضح و مختصر توضیح می دهد. . من نمی توانم این کلاس را به اندازه کافی توصیه کنم. این کلاس برای مبتدیان و/یا کاربران میانی پایتون ad-hoc مانند خودم عالی است."

ارین تاد - پایتون 3: راهنمای مبتدیان برای پایتون

" این یک کلاس بسیار مفید برای مبتدیان است. من قبل از این کلاس هیچ تجربه ای در زمینه پایتون ندارم، اما این کلاس به من درک اولیه ای از برنامه نویسی پایتون می دهد. ویدیوهای بسیار مفید و ارزشمندی! "

مل چو - پایتون 3: راهنمای مبتدیان برای پایتون

" تا اینجا سریال را دوست داشتم! من تقریباً در نیمه راه هستم. روشی که شما مفاهیم را در این مجموعه توضیح می دهید واقعاً به من کمک کرد تا "چرا" را در مورد آنچه در حال تدریس می کنید درک کنم. داشتن آن واقعاً مفید است. نمونه های دنیای واقعی به جای برخی از کدهای عمومی. "

Mos - Python 3: راهنمای مبتدیان برای Python

دوره های این مدرس:

آموزش انجام کارها با Evernote

Getting Things Done with Evernote

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه Evernote را با استفاده از سیستم Getting Things Done راه اندازی کنید. من قبلاً به Evernote به عنوان ابزاری برای ذخیره مواد مرجع فکر می کردم. ..


آموزش یادگیری علم داده با پایتون - قسمت 2: تجزیه و تحلیل، تجسم و ارائه داده ها

Learn Data Science with Python - Part 2: Analyze, visualize & present data

«در «علم داده‌ها با پایتون» را بیاموزید - قسمت 1: مقدمه‌ای بر پایتون، شما اولین قدم را در سفر خود برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده برداشتید. قسمت 2: نقشه‌ها، نمودارها. .."


آموزش کارآفرین مولد: هک های توسعه شخصی و بهره وری

The Productive Entrepreneur : Personal Development & Productivity Hacks

آنچه یاد خواهید گرفت با سازماندهی بیشتر انجام دهید که منجر به بهره وری شخصی بیشتر می شود عادات افراد فوق العاده سازنده و موفق را به کار ببرید. ..