Cary Huang

کارآفرین آنلاین چند رشته ای

سلام

Cary here، من یک کارآفرین آنلاین چند رشته ای با بیش از 10 سال تجربه مهندسی نرم افزار در اندازه گیری هوشمند، امنیت سایبری، راه حل پایگاه داده و سیستم های تعبیه شده هستم

علاوه بر سوابق فنی خود، من یک فرد فعال بسیار فعال بوده‌ام که با استفاده از اینترنت، چندین بار در حال تجربه، یادگیری و ایجاد جریان‌های درآمدی متعدد بوده‌ام.

من یک فروشگاه Etsy را راه اندازی کرده ام که کالاهای دست ساز می فروشد، ربات های تجاری ساخته ام تا بازار فارکس را به طور خودکار معامله کنند، فروشگاه آمازون را برای فروش محصولات کودک راه اندازی کرده ام، بازاریابی وابسته را برای تبلیغ محصولات دیگران انجام داده ام، سرنخ ها را با استفاده از ایمیل مارکتینگ به فروش تبدیل کرده ام و به بسیاری کمک کرده ام. سایر کسب و کارها فروش خود را با استفاده از قیف ها مقیاس می دهند…

از تدریس بسیار لذت می برم. من در بخش فارغ التحصیل علوم کامپیوتر دانشگاه پکن در مورد پایگاه داده PostgreSQL و امنیت شبکه تدریس کرده ام و اولین تلاش جانبی من این بود که به دانش آموزان دبیرستانی در مورد اصول شبکه آموزش دهم تا گواهینامه CCNA خود را دریافت کنند.

جهان هر روز با چالش های جدید به سرعت در حال تغییر است. ما باید برای پذیرش چالش‌های جدیدی که این دنیا برای ما ایجاد می‌کند، طرز فکر مثبت و گشودگی داشته باشیم.

با در نظر گرفتن این چالش‌ها، از شما استقبال می‌کنم که در دوره‌های من با ما همراه باشید، جایی که ما بر جنبه‌های فنی چیزها، بازاریابی اینترنتی و تاکتیک‌های درآمدزایی آنلاین تمرکز خواهیم کرد!

دوره های این مدرس:

آموزش [برای مبتدیان] طرح و استراتژی بازاریابی اینستاگرام برای رشد تجارت آنلاین شما در سال 2021

[Beginner Friendly] Instagram Marketing Blueprint And Strategy To Grow Your Online Business in 2021

"اینستاگرام یکی از بزرگترین و مهم ترین شبکه های اجتماعی برای هر بازاریاب اینترنتی است. این پلتفرم منحصر به فرد بیش از 1 میلیارد کاربر فعال دارد.