Umberto Zanoni

nerodinere

سلام، من Nero di Venere هستم،
[خب نام واقعی من همانطور که می بینید Umberto است :D ]

من اهل ایتالیا هستم، اما در بریتانیا زندگی می‌کنم، و در مارس 2000 شروع به هنرنمایی حرفه‌ای کردم. :O خیلی وقت پیش

من در نقاشی با قلم مو و تکنیک های آبرنگ، در مورد هنر سنتی، تخصص دارم، اما چند ماه پیش نیز شروع کردم به انجام برخی هنرهای دیجیتال، تصاویر دیجیتال، و آبرنگ دیجیتال در iPad، و به ویژه در Procreate

من هم یک عکاس هستم، در واقع بیشتر اوقات از روی عکسم نقاشی می‌کشم.
من واقعاً دوست دارم برخی از دوستان و مدل‌هایم را نقاشی کنم :)

من در واقع نمی توانم بدون هنر زندگی کنم :)
خلاق بودن مرکز واقعی زندگی من است، و فکر می کنم این احساس برای هر کسی که هنر را دوست دارد مشابه است، بنابراین این دلیل اصلی من است. دوست دارم همه چیزهایی را که در طول کارم یاد گرفتم با شما به اشتراک بگذارم

من باید عذرخواهی کنم زیرا انگلیسی من بهترین نیست، من هنوز ایتالیایی هستم، اما تمام تلاشم را می کنم تا آن را هر روز بهبود بخشم، بنابراین از شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم

اگر به کمک نیاز دارید، اگر سوالی دارید، لطفاً برای هر چیزی با من تماس بگیرید...

اکنون، وقت آن است که چیزی جالب و رنگارنگ ایجاد کنیم ..... پس بیایید آن را انجام دهیم! :)

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی ببر، جوهر و آبرنگ

Tiger, Ink and Watercolor Painting

سلام هنرمند، خوبی؟ ! آیا برای کلاس بعدی آماده هستید؟ این بار می خواهم نشان دهم که چگونه این نقاشی را از همان تصویر مرجع، از دیگری خلق کردم. ..


آموزش نقاشی با جوهر آبرنگ ببر

Tiger Watercolor Ink Painting

"سلام هنرمندان چطور هستید ؟ برایت همیشه بهترین ها را آرزو می کنم! :) امروز یک کلاس با شما در مورد یک ببر به سبک آبرنگ و جوهر به اشتراک می گذارم. اینجا طبق معمول .."


آموزش نقاشی آبرنگ و طرح عقاب

Eagle watercolour and sketch painting

"سلام هنرمند چطور هستید ؟ آیا به نقاشی ادامه می دهی؟ خارق العاده ! این بار خوشحال می شوم به شما نشان دهم که چقدر مهم است که یک طرح خوب و دقیق با p. .."


آموزش کاغذ آبرنگ، تفاوت را توضیح دهید

Watercolor Paper, Explain the Difference

سلام به همه :) در این کلاس، به شما نشان می دهم و توضیح می دهم، تفاوت بین نوع کاغذ آبرنگ را می توانید اینجا ببینید: 1- پاپ پرس سرد. ..


آموزش رنگ های پر جنب و جوش را در یک پرتره آبرنگ پمپ کنید

Pump Vibrant Colors in a Watercolor Portrait

"سلام هنرمندان چطور هستید ؟ همیشه بهترین ها رو برات آرزو میکنم :) به این کلاس خوش آمدید و این بار می‌خواهم راهی برای جذاب‌تر کردن یک پرتره به شما نشان دهم. .."


آموزش طرح آبرنگ و قلم چشمه

Watercolour and Fountain Pen Sketch

سلام هنرمند :) خوبی؟ هر روز بهترین ها را برایت آرزو می کنم! :) آیا امروز احساس خلاقیت می کنید؟ آیا احساس خلاقیت می کنید؟ خارق العاده ! :) خوب، در این کلاس، من می روم. ..


آموزش نقاشی انتزاعی پرتره آبرنگ

Watercolor Abstract Portrait Painting

"سلام هنرمند، خوبی؟ امروز می خواهم این کلاس را با شما به اشتراک بگذارم که بر اساس یک نقاشی با آبرنگ است،   ترکیب پرتره با پس زمینه انتزاعی. طبق معمول ...."


آموزش روباه - نقاشی با آبرنگ

Fox - Watercolor Painting

"به بازگشت هنرمندان خوش آمدید :) چطورید؟ واقعاً امیدوارم که خوب باشید و عالی باشید :) آیا هنوز خلاق و سازنده هستید و سر به دنیای هنر دارید؟ :D . .."


آموزش روباه، نقاشی آبرنگ

Fox, Watercolor Painting

"سلام هنرمندان چطور هستید ؟ آیا احساس خوبی دارید؟ بهترین ها را برای شما آرزو می کنم ;) همانطور که از عنوان این کلاس می بینید، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک آبرنگ را کشف کردم. .."


آموزش یک نقاشی با چوب بسازید

Make a Stick Painting

"سلام هنرمندان! چطور هستید ؟ برایت همیشه بهترین ها را آرزو می کنم! این یک کلاس کوتاه خواهد بود، اما من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک چیز مفید درست کنید، واقعا برای پدرتان مفید است. .."


آموزش پرتره آبرنگ، رنگ پوست در مقابل سایه های سرد

Watercolor Portrait, Skintone VS Cold Shadows

سلام هنرمندان حالتون چطوره؟ همه گوس؟ بهترین زمان را برای شما آرزو می کنم :) امروز در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه سعی کرده ام یک پرتره استاندارد کلاسیک بسازم. ..