Madonna Guinn

هنرمند و تصویرگر



سلام، من مدونا هستم! من یک هنرمند و تصویرگر فیلیپینی هستم، یک مادر تمام وقت شاد و یک سرگردان در فلوریدا هستم. عشق بزرگ من به طبیعت به من کمک می کند تا از هر نظر خلاق باشم. من دوست دارم سعی کنم انواع مختلف رسانه ها مانند آبرنگ، گواش و خودکار را کشف کنم. بیشتر کارهای من سنتی است، بنابراین قدرت دستان خود را دست کم نگیرید.

وقتی نقاشی نمی‌کنم، می‌توانید در باغم در حال کندن سیب‌زمینی شیرین یا فیلم‌برداری برای من پیدا کنید. من واقعاً معتقدم که علاقه‌مند بودن به هنر، صبر، تلاش، زمان زیادی می‌طلبد و به خودتان اجازه می‌دهید در حرفه‌تان رشد کنید. اگر به دنبال حمایت و انجمنی هستید که به شما کمک کند الهام بخش باشد و لذت مثبت یادگیری را به ارمغان بیاورد، اینجا در Skillshare در جای مناسبی هستید! در اینستاگرام

به من سلام کنید

دوره های این مدرس:

آموزش 10 میوه آسان آبرنگ

10 Easy Watercolor Fruits

" 10 Easy Watercolor Fruits یک کلاس 18 دقیقه ای است که به شما کمک می کند مستقیماً با قلم مو یا قلمو آبی رنگ کنید. ما قصد داریم یک تصویر از میوه ها بسازیم. .."


آموزش یک کتاب اسکچ را شروع کنید: طراحی ساده و آسان خط برای مبتدیان

Start a Sketchbook: Easy and Simple Line Drawings for Beginners

"به کلاس Start a Sketchbook: خطوط آسان و ساده برای مبتدیان خوش آمدید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که از خط برای ترسیم طرح کلی موضوعات خود استفاده کنید. ..."


آموزش برس های منحصر به فرد خود را کاوش کنید و نقاشی را آسان تر کنید

Explore your Unique Brushstrokes and Make Painting Easier

به کلاس کاوش برس‌های منحصر به فرد خود خوش آمدید و نقاشی را آسان‌تر کنید. در این کلاس 27 دقیقه ای، تجربه کردن و گسترش دانش خود را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش طراحی خط: یاد بگیرید که در محل طراحی کنید و سبک هنری خود را توسعه دهید

Line Drawing : Learn to Draw on the Spot and Develop your Art Style

سلام به همه! به کلاس طراحی خط خوش آمدید: یاد بگیرید که در محل طراحی کنید و سبک هنری خود را توسعه دهید. در این کلاس 28 دقیقه ای می آموزید: خط کشی. ..