Carli Vergamini

up-cycler فوق العاده

سلام، من کارلی هستم. عاشق آبپاش، که به گریه کردن در هنگام خندیدن معروف است، اغلب در جملاتی نوشته شده است.

با مأموریت خلاصی از جهان از شر لوازم جانبی خسته کننده (در این فرآیند چند زخم چشم افتضاح را تغییر دهید)، CRAVE شرکتی است که بر اساس این ایده ساخته شده است که بهترین مدها حاشیه ای هستند. دوچرخه سواری جالب است.

از زمانی که می‌توانستم یک پارچ کول‌اید را با مداد رنگی مخلوط کنم، چیزهای فروش درست می‌کردم، اما وسواس من برای دوچرخه‌سواری بالا به اشتباه اتفاق افتاد. تازه از دانشگاه خارج شده بودم، نمی دانستم با زندگی ام چه می کنم. تنها چیزی که با اطمینان می دانستم این بود که می خواهم چیزهایی درست کنم. مشکل این بود که نمی‌دانستم لوازم مورد نیاز برای ساختن چیزهایی را که می‌خواستم بسازم از کجا بخرم.

این زمانی بود که اولین ژاکت چرمی خود را خریدم.⠀

من آن را به خانه بردم

تقریباً تمام چرم‌هایی که من استفاده می‌کنم در گذشته به عنوان ژاکت، دامن، شلوار یا جلیقه خدمت کرده‌اند {خدا را شکر برای دهه 80}.

زیرا در حال حاضر "موارد" کافی در جهان وجود دارد. چرا از چیزی که در حال حاضر در دست ماست استفاده نمی کنیم تا آن را به چیزی جدید بسازیم؟

دوره های این مدرس:

FRING 103: چرم | آموزش ساخت منگوله های چرمی + ساخت گردنبند و گوشواره منگوله ای

FRINGE 103: LEATHER | Learn to Make Leather Tassels + Create a Tassel Necklace & Earrings

این دوره قسمت سوم از یک سری چند قسمتی است که انواع حاشیه ها را بررسی می کند. در این کلاس ما با چرم آزمایش می کنیم! تا زمانی که Wi-Fi را تمام کنید. ..


آموزش FRING 101: FIBER | منگوله نخی، پوم و دیوار آویز

FRINGE 101: FIBER | Yarn Tassels, Poms & Wall Hanging

«FRING 101: فیبر آموزش ساخت منگوله نخی، آمپ پوم پوم; دیوار حاشیه ای آویزان! این دوره بخشی از یک مجموعه چند قسمتی است که در آن تجربه خواهیم کرد. .."