Iulian Popa

معمار زندگی در SkillShare

یولیان پوپا یک معمار، نویسنده، مربی و متفکر است. او تجربه زیادی در راه اندازی پروژه ها به صورت آنلاین یا آفلاین دارد. او که در بسیاری از زمینه ها متبحر است، به دلیل تشنگی بی پایان برای دانش و سؤال، نمی تواند واقعاً تصمیم بگیرد که روی چه چیزی تمرکز کند. با این حال از آن همه کاوش و درک ممکن او می خواهد کاری را بیش از هر چیز دیگری انجام دهد، آموزش دهد. کمک به مردم برای درک مفاهیم و ایده ها، از عینی ترین تا انتزاعی تر. طیف وسیعی از موضوعات او از توسعه شخصی گرفته تا معماری، ویرایش ویدئو، مدل سازی سه بعدی و حتی ساختمان های کاربردی تر و کاربردی تر است.

او یک قطعه زمین کوچک دارد که در آن درختان سیب، آلو و گلابی را برای مصارف خانگی می کارد. او واقعاً پس از یک روز سخت در ویرایش ویدیو یا طراحی معماری از ساختن مقداری مربا لذت می برد.

اگرچه ایولیان ممکن است در همه جا به نظر برسد، اما در واقع برای پایان نامه خود به نام "نابینا و معماری که احساس می کند" رتبه دوم را در دانشگاه خود کسب کرده است.

حضور آنلاین او تنها با ساختن وبلاگ های ویدیویی با دستور العمل های غذا، نوشتن شعر و بحث در مورد واقعیت های سیاسی آن زمان، بیشتر می شود. Skillshare تنها گام بعدی در این گسترش بی پایان است. او مصمم است که درک خود از روانشناسی انسان را ارتقا دهد و به هر کسی که می خواهد خود را بهتر کند کمک کند. این کمک تنها از طریق جمع آوری دانش و اطلاعات به شیوه ای جذاب به دست نمی آید. این با درک این موضوع همراه است که مسائل اساسی منحصر به فرد برای هر فرد ممکن است مانع از جذب اطلاعات شود. شغل مخفی به عنوان معلم نیمی صحبت کردن و نیمی گوش دادن است.

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش اولیه ویدیو - Adobe Premiere Pro

Basic Video Editing - Adobe Premiere Pro

این یک دوره مقدماتی ویرایش ویدیو برای کسانی است که می خواهند اصول اولیه نحوه ویرایش موارد در Adobe Premiere Pro را بیاموزند. این شامل اقدامات اساسی مانند برش، برش است. ..