Qambar Raza

توسعه دهنده بلاک چین

سلام،

من قمبر رضا هستم، یک آزمایش کننده اصلی که برای یک سازمان رسانه ای بزرگ در بریتانیا کار می کنم.

من علاقه زیادی به اتوماسیون دارم. صادقانه بگویم، هر نوع اتوماسیونی. انگلیسی زبان دوم من است، برنامه نویسی کامپیوتر اولین زبان من است. من می توانم مانند شعر کد بخوانم و بنویسم و ​​وقتی یک نرم افزار خوش ساخت را می بینم موسیقی می شنوم.

من اخیراً علاقه شدیدی به توسعه شخصی پیدا کرده ام و در حال یادگیری چیزهای جدید زیادی در مورد رهبری، مدیریت و بهره وری هستم. من می‌خواهم از این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق و چیزهایی که در دوره‌های کوتاه ساده یاد می‌گیرم استفاده کنم.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، لطفاً نمایه Skillshare من را دنبال کنید، و اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من پیام ارسال کنید./email و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش بیاموزید که چگونه موسیقی/صدا/صوت خود را به عنوان رمز غیرقابل تعویض (NFT) برای مبتدیان برش دهید و بفروشید

Learn how to mint and sell your Music/Voice Over/Audio as a Non Fungible Token (NFT) for Beginners

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از یک نوع مبهم کلکسیونی دیجیتالی که بر روی یک بلاک چین نگهداری می‌شود به یک «هشت طلا» مجازی برای هنرمندان، برچسب‌ها و سایر موارد تبدیل شده‌اند.


آموزش بیاموزید که چگونه توکن غیر قابل تعویض (NFT) خود را برای مبتدیان ضرب و بفروشید

Learn how to mint and sell your Non Fungible Token (NFT) for Beginners

"این دوره آموزشی گام به گام در مورد چگونگی ایجاد و انتشار اولین NFT خود است! NFT چیست؟ توکن غیر قابل تعویض با نام NFT یک d نیز شناخته می شود. .."