Scott Martin

تصویرگر/نان تست سوخته

Burnt Toast نام مستعار کاری اسکات مارتین، هنرمند مستقل، تصویرگر، و یکی از بنیانگذاران مجموعه هنری NFT است. سبک پر جنب و جوش اما از نظر فنی بی عیب و نقص اسکات به طور گسترده ای مورد احترام است و او به یک هنرمند مشهور بین المللی و تصویرگر تجاری آزاد تبدیل شده است. هنر و فرآیند طراحی او در نشریات و کمپین های متعددی در سراسر جهان با فهرستی از مشتریان شامل Google، Facebook، Dropbox و Red Bull به نمایش گذاشته شده است.

همراه با دو مؤسس، در سال 2021 اسکات یک مجموعه هنری به نام 10000 NFT را راه اندازی کرد که در عرض چند دقیقه فروخته شد. مجموعه‌های Doodles شامل شخصیت‌های رنگارنگ با رنگ‌های پاستلی با حالت‌های عجیب و غریب و شادی‌بخش است.

کلید محبوبیت نان تست سوخته، اثر فوراً قابل تشخیص اسکات است، پر از شخصیت‌هایی که سرگرم‌کننده، گستاخ، و گاهی اوقات کمی ترسناک هستند و همه در پالت پاستلی غیرتهدیدکننده علامت تجاری او ارائه شده‌اند. آموزش کالج اسکات در انیمیشن و طراحی سه بعدی در نقاشی های او مشهود است. آنها زندگی را به عنوان طرح های مدادی شروع می کنند، سپس با استفاده از Adobe Illustrator به صورت دیجیتالی اصلاح می شوند. مرحله بعدی رنگ آمیزی و اضافه کردن سایه برای نشان دادن منبع نور است. من همیشه بر خودم فشار می‌آورم تا بهترین اثری را که می‌توانم تولید کنم، مهم نیست که مشتری چه کسی باشد یا من در حال خلق اثری از خودم هستم.» اسکات می گوید. او از تصویرگران معاصر دیگری به عنوان الهام بخش خود نام می برد، اما همچنین تحت تأثیر بزرگان انیمیشن کلاسیک قرار گرفته است.


دوره های این مدرس:

آموزش تصویر برداری: طراحی با ابزار Pen

Vector Illustration: Drawing with the Pen Tool

نقاشی های خود را به وکتورهای تمیز و رنگارنگ تبدیل کنید! به اسکات مارتین تصویرگر بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه از ابزار Pen Tool برای تبدیل طرح‌هایتان به واضح و واضح استفاده کنید. ..


آموزش انیمیشن آسان: برای اینستاگرام خود گیف های جالب و بامزه بسازید

Easy Animation: Make Fun, Cute GIFs For Your Instagram

"می خواهید یک راه سرگرم کننده و ساده جدید برای بیان خود در رسانه های اجتماعی خود داشته باشید؟ می خواهید دنبال کنندگان خود را گسترش دهید و یک مهارت کاملاً جدید بیاموزید؟ بسته های برچسب راهی برای رفتن هستند! ...."


آموزش Live Encore: اسرار ترسیم خطوط غیرممکن تمیز را باز کنید

Live Encore: Unlock The Secrets to Sketching Impossibly Clean lines

«با راهنمایی‌ها و ترفندهای طراحی فوق‌العاده سرگرم‌کننده و غیرمنتظره اسکات، خطوط تمیز #غریب رضایت‌بخش خود را دریافت کنید! هر هنرمندی دستش را روی آنها زده است. .."