Lauren Weber

هنرمند + لحاف + باغبان

سلام! من لورن وبر هستم، مالک و هنرمند استودیو Garden Girl.

من اهل شمال نیویورک هستم، جایی که محیط اطرافم به طور مداوم به من الهام می‌دهد. اگر من در استودیوی طراحی ایجاد نمی کنم، احتمالاً می توانید مرا در نزدیکی باغم پیدا کنید.

از زمانی که یادم می‌آید مشغول ساختن و ساخت آثار هنری هستم. اولین لحافم را در 8 سالگی با کمک کمی (..خیلی خوب!) مادرم درست کردم. حتی در سنین جوانی، به سرعت همه "قوانین لحاف کاری" را یاد گرفتم تا بتوانم آنها را آزمایش کنم، آنها را بشکنم و آنها را برای خودم بسازم. آیا می‌توانید بگویید که من یک هنرپیشه آینده در حال ساخت بودم؟

چند سال بعد برای مطالعه گیاهان و طراحی به دانشگاه رفتم. گیاهان، گل ها، طبیعت... چه بگویم؟ من همیشه جذب آن تجربه باغ شده ام. پس از 7 سال کار در صنعت باغبانی، رشد و طراحی، زمان یک جهش فرا رسید!

با پذیرش ریشه‌های هنری‌ام، اکنون از باغ (و ماجراجویی‌هایم) الهام می‌گیرم تا هنر فیبر، الگوها و تصاویر را خلق کنم. شما می توانید الگوهای من را در دکوراسیون منزل پارچه ای، کالاهای کاغذی و موارد دیگر پیدا کنید.

با الهام از فضای باغبانی اطرافم، هدف من ایجاد طرح‌ها، الگوها و تصاویر شاد برای روشن کردن روز شما و الهام بخشیدن به پروژه بعدی شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استودیوی دخترانه لورن و باغ، به این آدرس مراجعه کنید یا در اینستاگرام دنبال کنید @gardengirlstudio

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد حلقه‌های سفارشی: گلدوزی با دست برای مبتدیان

Create Custom Hoop Art: Hand Embroidery for Beginners

"آیا تا به حال خواسته اید که هدیه گلدوزی شده، هنر دیوار یا دکوراسیون منزل خود را طراحی و بسازید؟ اگر برای ماجراجویی در دنیای دست دوزی آماده هستید..."


آموزش کاشت الهام شما: باغبانی کانتینری فصلی

Planting Your Inspiration: Seasonal Container Gardening

"طبیعت برای الهام بخشیدن به آثار هنری، تصویرسازی ها، پالت های رنگی عالی است، اما ما همیشه همیشه به طبیعت دسترسی نداریم. پس چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ ما می توانیم یک سی ..."


آموزش چگونه با پارچه و نخ تصویرسازی کنیم: هنر اپلیکوی قابل ذوب

How to Illustrate with Fabric & Thread: The Art of Fusible Appliqué

آیا شما عاشق پارچه هستید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید از پارچه به عنوان یک رسانه هنری استفاده کنید؟ اگر در تصویرسازی با پارچه و نخ تازه کار هستید و سواد ندارید. ..


آموزش گلدوزی استیک و کوک: با تثبیت کننده محلول در آب تزئین کنید

Stick and Stitch Embroidery: Embellish with Water Soluble Stabilizer

"آیا تا به حال خواسته اید یک کلاه بافتنی بدوزید؟ یک ژاکت جین یا یک کیف دستی چطور؟ مشکل است؟ اینجاست که الگوهای گلدوزی چوب و دوخت در دست است. ..."


آموزش کاوش روبان: چگونه یک پاپیون دست ساز بسازیم

Explore Ribbon: How to Make a Handmade Bow

"آیا شما عاشق روبان هستید؟ آیا تا به حال خواسته اید که پاپیون دست ساز خود را طراحی و بسازید؟ اگر برای ماجراجویی در دنیای روبان آماده هستید، اما مطمئن نیستید که چه ...."