Thomas Frank

یوتیوب، نویسنده، کارآفرین

من یک نویسنده، YouTuber و سخنران هستم که علاقه زیادی به کمک به دانش آموزان برای موفقیت دارم. بیشتر کار امروز من در انجام می شود - سایتی که در سال 2010 ایجاد کردم تا تجربیاتم را برای تبدیل شدن به یک دانش آموز موثرتر به اشتراک بگذارم.

امروزه، College Info Geek یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین منابع جهان برای دانش‌آموزان است و شامل یک وبلاگ، پادکست، و یک کانال YouTube با بیش از 1 میلیون مشترک است.

یاد بگیرید که یک سیستم بهره وری ساده و سفارشی ایجاد کنید که زندگی شخصی و حرفه ای شما را متحول می کند - به شما امکان می دهد به دنبال رویاهای خود بروید و به اهداف خود برسید!

توماس در کلاس خود، فرآیند آزمایش شده و واقعی خود را برای ایجاد یک سیستم قابل استفاده که کار می کند، بدون توجه به اینکه چقدر در زندگی خود انجام داده اید، طی می کند. تنها در یک ساعت، ابزارهای مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود را با اطمینان و آرامش در اختیار خواهید داشت.

درس های کلیدی عبارتند از:

  • یک رویکرد آسان برای مدیریت کار
  • سازماندهی فایلهای دیجیتال و فیزیکی
  • روش بهتری برای یادداشت برداری (و نگهداری)
  • نکات و ترفندهای ارتباطی ایمیل
  • مبارزه با هرج و مرج با روز ضبط و بررسی سریع

فریلنسر هستید که به دنبال ساده‌سازی فرآیندهای پروژه خود هستید، دانشجوی فارغ‌التحصیل با شغل تمام وقت، یا فقط به دنبال یافتن زمان بیشتری در روز برای دنبال کردن یک سرگرمی سرگرم‌کننده هستید، این کلاس بلیط شما برای ساختن زندگی که می خواهید.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر بهره وری: ایجاد یک سیستم سفارشی که کار می کند

Mastering Productivity: Create a Custom System that Works

«2020 را پربارترین سال خود کنید! با ایجاد یک سیستم بهره وری ساده و سفارشی شده با بهره وری، زندگی شخصی و حرفه ای خود را متحول کنید. .."


آموزش Live Encore: ذهنیت خلاق و پرسش و پاسخ بهره وری

Live Encore: Creative Mindset and Productivity Q&A

با یک مغز متفکر بهره وری معاشرت کنید تا انواع ایده های جدید را برای ساده کردن زندگی خود و پیشبرد اهداف خود بیاموزید. آیا هرگز آرزو می کنید که بتوانید ..


آموزش بهره وری برای خلاقان: سیستمی بسازید که بهترین های شما را به نمایش بگذارد

Productivity for Creatives: Build a System That Brings Out Your Best

"معلوم شد که الهام یک الهام نیست، بلکه یک ماهیچه است و شما این قدرت را دارید که آن را قوی تر کنید. توماس فرانک فقط یک متخصص بهره وری نیست. او همچنین یک A است. .."


آموزش بهره وری واقعی: چگونه عاداتی بسازیم که ماندگار شوند

Real Productivity: How to Build Habits That Last

عاداتی بسازید که تا سال 2020 و بعد از آن برای شما ماندگار باشد! به توماس فرانک، کارشناس بهره وری، نویسنده و YouTuber، در این کلاس جامع بپیوندید که به شما کمک خواهد کرد. ..