Khara Plicanic

عکاس، طراح، Adobe Educator

یک عکاس و طراح حرفه ای برای بیش از 20 سال، خارا یک معلم طبیعی است که نزدیک به دو دهه است که دانش الهام بخش را با خلاقان دیگر در سراسر جهان به اشتراک می گذارد. سبک آموزشی سرگرم کننده و قابل دسترس او باعث شده است که او در پلتفرم های جهانی از جمله CreativeLive و AdobeMax مورد بررسی قرار گیرد و او مفتخر است که یک مجری ثابت در CreativePro، Photoshop Virtual Summit و DesignCuts Live باشد. او چندین کتاب با ناشران Peachpit و Rockynook تألیف کرده است، سخنران برجسته در یک رویداد محلی TEDx، بوده و به طور منظم در PixelU و کانال یوتیوب خود پخش زنده انجام می دهد.


وقتی خارا تلاش‌های بیهوده‌ای برای بازیابی فضای هارد دیسک انجام نمی‌دهد یا در بالشتک‌های مبل برای یافتن قلم فراری Wacom جستجو نمی‌کند، می‌توان او را در حال نقشه‌کشی پروژه بعدی خود، ملاقات با میزبان‌های مورد علاقه‌اش در آخر شب، یافت. سعی می کند به خاطر بیاورد که تلفنش را کجا گذاشته است. او را در

پیدا کنید
دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر فتوشاپ: 5 نکته

Mastering Photoshop: 5 Tips

در حال مبارزه با نحوه برخورد با فتوشاپ هستید؟ آیا این احساس بیش از سرگرم کننده است؟ ما می دانیم که فتوشاپ قدرتمند، الهام بخش و با امکانات بی پایان است. ..


آموزش یک کارت تعطیلات در فتوشاپ بسازید

Make a Holiday Card in Photoshop

کارت تعطیلات خود را امسال خاص کنید— خودتان آن را طراحی کنید! این کلاس جامع و گام به گام شامل همه چیز، شما را در تمام حرفه‌ها راهنمایی می‌کند. ..


آموزش یک کارت ویزیت مجازی در Adobe InDesign، Photoshop یا Illustrator ایجاد کنید

Create a Virtual Business Card in Adobe InDesign, Photoshop, or Illustrator

"آخرین باری که کسی از شما کارت ویزیت درخواست کرد، چه کردید؟ پوزخندی از روی لجبازی می‌زنید و قسم می‌خورید که واقعاً تعدادی چاپ می‌کنید و همراه خود دارید و..."


آموزش اولین کلاه خود را قلاب بافی کنید: راهنمای مبتدیان

Crochet Your First Hat: A Beginner's Guide

" آماده شوید تا اولین کلاه خود را قلاب دوزی کنید—این را دارید! از ژاکت، پتو و اسباب‌بازی، حتی شیک‌ترین قلاب‌بافی‌ها را فقط با ساختن حلقه‌ها با قلاب درست می‌کنند. اگر .."


آموزش ساخت کارت های تعطیلات در فتوشاپ: همه چیز مبارک!

Make Holiday Cards in Photoshop: Merry Everything!

خودتان را برای شادی تعطیلات خودتان انجام دهید—سبک فتوشاپ! این دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان بخشی از یک مجموعه 4 دوره ای است که هر کدام دارای طراحی متفاوتی است و شما را راهنمایی می کند. ..


آموزش ساخت کارت های تعطیلات در فتوشاپ: فصل های عشق!

Make Holiday Cards in Photoshop: Seasons of Love!

"راه خود را برای شادی تعطیلات خود انجام دهید—سبک فتوشاپ! این دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان بخشی از یک مجموعه دوره ای 4 دوره ای است که هر کدام دارای طراحی متفاوتی است و شما را راهنمایی می کند..."


آموزش در فتوشاپ تایپ سفارشی شبح وار ایجاد کنید

Create Spooky Custom Type in Photoshop

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش قلاب بافی بروش شبدری: راهنمای مبتدیان

Crochet a Shamrock Brooch: A Beginner's Guide

یک سنجاق سینه شبدری یک هدیه سریع، آسان و متفکرانه برای روز سنت پاتریک یا هر روز دیگری می‌سازد! این کلاس کوتاه (و کارت پشتیبان قابل چاپ شامل) یک است. ..


آموزش تایپتاستیک! ایجاد "Dirty" در فتوشاپ تایپ کنید

Typetastic! Creating "Dirty" Type in Photoshop

در این دوره کوتاه، انواعی را ایجاد می کنیم که به نظر می رسد از خاک ساخته شده است. در طول مسیر، ترفندهایی برای کار با نوع، قلم موها و تنظیم la یاد خواهید گرفت. ..


آموزش آن را برف کن: راهنمای مبتدیان برای قلاب بافی دانه های برف

Make it Snow: A Beginner's Guide to Crochet Snowflakes

"درست به موقع برای تعطیلات! اگر تا به حال فکر کرده اید که یادگیری قلاب بافی برای شما جالب است، اما ایده شروع با یک پتو یا حتی یک روسری نیز بسیار احساس می شود..."


آموزش رنگ خلاق با فتوشاپ

Creative Color with Photoshop

"آماده ای برای رنگ آمیزی دنیای خود؟  در این کلاس، دستکاری رنگ ها را برای مبتدیان با فتوشاپ بررسی می کنیم. سه (3) ساده و غیر مخرب را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش یک پرتره سیلوئت استیلیز شده در فتوشاپ ایجاد کنید

Create a Stylized Silhouette Portrait in Photoshop

"یاد بگیرید چگونه در فتوشاپ پرتره های سیلوئت منحصر به فرد، منحصر به فرد و سبکی بسازید! در این دوره، زیبایی و ظرافت شبح های سنتی را بررسی خواهیم کرد. ..."


آموزش تعطیلات دست ساز: راهنمای مبتدیان برای قلاب بافی کردن اولین پارچه ظرف شما

Handmade Holiday: A Beginner's Guide to Crocheting Your First Dishcloth

" از ژاکت، پتو و اسباب‌بازی، حتی شیک‌ترین قلاب‌بافی‌ها را فقط با ساختن حلقه‌ها با قلاب درست می‌کنند. اگر می توانید یک حلقه درست کنید، می توانید قلاب بافی کنید! این دوره w. .."


آموزش قلبها! پروژه قلاب بافی مبتدی کامل

Hearts! The Perfect Beginner Crochet Project

" سرگرم کننده، همه کاره، و فوق العاده سریع! این قلب های قلاب بافی شیرین تقریباً برای هر چیزی قابل استفاده است. آنها را به صورت گوشواره درآورید، آنها را روی یک ولنتاین آب نبات چوبی ببندید یا m. .."


آموزش روتوش اولیه در فتوشاپ

Basic Retouching in Photoshop

روتوش عکاسی طیف وسیعی از روتوش مد روز (فکر کنید، ویکتوریا سیکرت) تا راه‌حل‌های روزمره برای افراد عادی را شامل می‌شود.


آموزش یک دسته گل آبرنگ در فتوشاپ بسازید

Create a Watercolor Bouquet in Photoshop

"یاد بگیرید چگونه این تصویر آبرنگ به ظاهر دستی را در فتوشاپ ایجاد کنید - بدون اینکه چیزی بکشید! استفاده از اشکال، براش ها و بافت بومی فتوشاپ. .."


آموزش عکس‌های بهتر - با آیفون شما

Better Photos—With Your iPhone

«مطمئناً، دوربین‌های dSLR خوب هستند، اما بیایید واقعی باشیم—حمل کردن آن‌ها همیشه سرگرم کننده نیست. آیا گرفتن عکس های دائمی عالی با دوربین عالی نیست. .."


آموزش اسکوپ ها! گوشواره قلاب بافی برای مبتدیان

Scooops! Crochet Earrings for Beginners

"☀️ برای روشن شدن روزتان آماده شوید! ☀️ این گوشواره های قلاب بافی با الهام از بستنی، پروژه ای عالی برای مبتدیان است. و این دوره سریع و آسان خواهد بود. .."


آموزش ترکیب سورئال در فتوشاپ

Surreal Compositing in Photoshop

"کامپوزیت یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای کاوش در فتوشاپ است، زیرا هر چیزی پیش می رود! شما فقط با تخیل خود محدود هستید. در این دوره کوتاه و گام به گام. .."


آموزش ساخت کارت های تعطیلات در فتوشاپ: بد بو!

Make Holiday Cards in Photoshop: Funky!

"راه خود را برای شادی تعطیلات خود انجام دهید—سبک فتوشاپ! این دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان بخشی از یک مجموعه دوره ای 4 دوره ای است که هر کدام دارای طراحی متفاوتی است و شما را راهنمایی می کند..."


آموزش اصول اولیه Adobe InDesign برای مبتدیان

Adobe InDesign Basics for Beginners

"در این دوره ابتدایی InDesign، شما اصول ترکیب تصاویر و گرافیک با متن را برای ایجاد طرح بندی برای همه چیز از روزنامه ها و ... یاد خواهید گرفت."


آموزش یک زیور مینی تاج گل قلاب بافی

Crochet a Mini Wreath Ornament

"آماده ای برای سرگرمی های ماهرانه در تعطیلات هستید؟ یکی از بهترین چیزها در مورد یادگیری قلاب بافی این است که می توانید هدایای دست ساز را در یک لحظه جمع کنید. تجربه صفر مورد نیاز است .."


آموزش طراحی الگوی متقاطع با Adobe Illustrator

Cross-Stitch Pattern Design with Adobe Illustrator

اگر تا به حال می‌خواهید الگوهای دوخت متقاطع خود را بسازید، چه برای خودتان یا برای فروش، ممکن است از اینکه چقدر راحت می‌توانید این کار را انجام دهید - و موارد دیگر - شگفت زده شوید. ..


آموزش کارت های تعطیلات را در فتوشاپ بسازید: شاد و روشن!

Make Holiday Cards in Photoshop: Merry & Bright!

خودتان را برای شادی تعطیلات خودتان انجام دهید—سبک فتوشاپ! این دوره آموزشی مناسب برای مبتدیان بخشی از یک مجموعه 4 دوره ای است که هر کدام دارای طراحی متفاوتی است و شما را راهنمایی می کند. ..


آموزش گوشواره های صنایع دستی کاغذ: 3 طرح DIY

PaperCraft Earrings: 3 DIY Designs

«آماده‌ترین سرگرمی‌ای که تا به حال با قیچی و چسب داشته‌اید؟ یاد بگیرید که از کاغذ گوشواره‌های سرگرم‌کننده و سبک بسازید! سه دوره در یک! در این دوره، y. .."


آموزش مبانی Adobe Illustrator برای مبتدیان

Adobe Illustrator Basics for Beginners

""


آموزش راهنمای مبتدیان برای قلاب بافی جام کوزی

Beginner's Guide to Crocheting Cup Cozies

" اگر می توانید یک حلقه درست کنید، می توانید قلاب بافی کنید! با این پروژه دنج فنجانی سریع و آسان که حتی برای مبتدی‌ترین مبتدی‌ها هم عالی است، خودتان را شگفت‌زده خواهید کرد. ..."


آموزش یک کلاژ عکس مدرن هدیه روز پدر در فتوشاپ ایجاد کنید

Create a Modern Photo Collage Father's Day Gift in Photoshop

"مهارت های فتوشاپ خود را تقویت کنید و یک یادگاری بی نظیر برای روز پدر برای یک پدر در زندگی خود ایجاد کنید! چه از آن به عنوان کارت استفاده کنید و چه آن را به عنوان یک هنر قاب کنید...."