Sblga

انیماتور سه بعدی (بیشتر) با بلندر

هی! اسم من گیتس است. اما احتمالاً من را به عنوان sblga می شناسید. من در حال ایجاد ویدیوهای متحرک کوتاه در رسانه های اجتماعی و

هستم

با ایجاد آن ویدیوها، ایده‌ها و تجربیات زیادی به دست می‌آورم که می‌خواهم در اینجا در Skillshare با دانش‌آموزانم به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه کاراکترهای خود را در بلندر ایجاد کنم

How I Create My Characters in Blender

در این دوره، نحوه ایجاد کاراکتر برای انیمیشن های خود در Blender را نشان خواهم داد. شخصیت های من خیلی ساده هستند. و دلیلی برای آن وجود دارد. هر چه ساده تر ..


آموزش در افتر افکت ویدیو Lyric بسازید

Create Lyric Video in After Effects

«ویدیوی متن آهنگ در افتر افکت در این دوره یاد می گیریم که چگونه در After Effects یک lyric video بسازیم. ما یک موزیک ویدیوی متن ترانه به سبک سرگرم کننده پاییزی خواهیم ساخت. ..."


آموزش ایجاد صحنه زمستانی در بلندر

Create Winter Scene In Blender

"این دوره به شما یاد می دهد که چگونه صحنه زمستان را در بلندر ایجاد کنید. در این دوره ما این صحنه را می سازیم: ما از صحنه آخرین دوره ام استفاده خواهیم کرد. پس من .."


آموزش صحنه متحرک ساختمان در بلندر

Animated Building Scene in Blender

"ما با هم می خواهیم این صحنه سه بعدی را در بلندر ایجاد کنیم. و در پایان دوره یک انیمیشن کوتاه را متحرک خواهیم کرد. من قصد دارم از طریق Blender استفاده کنم. .."


آموزش افترافکت ورود به سیستم نئون متحرک

Animated Neon Sign in After Effects

«نئون ورود به سیستم افتر افکت در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد انیمیشن‌هایی با ظاهر نئون در After Effects را یاد خواهیم گرفت. ما از تکنیک های مختلف استفاده خواهیم کرد و این را ایجاد خواهیم کرد. .."


آموزش ایجاد مکعب روبیک در بلندر (دوره مبتدی)

Create Rubic's Cube in Blender (Beginner Course)

با استفاده از بلندر می توانید چیزهای زیادی ایجاد کنید. می دانم اگر برای اولین بار آن را باز کنید می تواند ترسناک باشد. هدف این دوره این است که شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. ..


آموزش دوره مبتدی بلندر

Blender Beginner Course

"شما می توانید با استفاده از بلندر چیزهای زیادی خلق کنید. من می دانم که اگر آن را برای اولین بار باز کنید می تواند ترسناک باشد. هدف این دوره این است که شما را با اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید."


آموزش Audio Spectrum Visualizer در After Effects

Audio Spectrum Visualizer in After Effects

«ویژوالایزر طیف صوتی در افترافکت در این دوره با ویژگی های ضروری افکت «طیف صوتی» آشنا می شویم. سپس از فناوری های مختلف استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش انیمیشن چهره دو بعدی برای شخصیت های سه بعدی در بلندر

2D Face Animation for 3D Characters in Blender

در این دوره، نشان خواهم داد که چگونه برای شخصیت‌هایم چهره می‌سازم و چگونه لب‌ها را با صدا متحرک و همگام می‌کنم. شخصیت های من خیلی ساده هستند. و من آنجا ..


آموزش صحنه دوچرخه در بلندر

Bicycle Scene in Blender

"ما با هم می خواهیم این صحنه سه بعدی را در بلندر ایجاد کنیم. من قصد دارم در تمام دوره از Blender استفاده کنم، برای اتمام به نرم افزار دیگری نیاز ندارید. .."


آموزش با موشن گرافیک داستان بگویید

Tell Stories With Motion Graphics

"این فوق‌العاده است که شما را برای این سفر گرافیکی متحرک همراهی می‌کنید.  ما با سر به دنیای افترافکت‌ها شیرجه می‌زنیم - اینجاست که انیما..."