Aishwarya Shetty

my__paint___story- هنرمند و مربی

سلام به همه! من آیشواریا هستم، یک مهندس نرم افزار حرفه ای و یک هنرمند از تمام قلبم. هنر به من احساس آرامش می دهد و همچنین باعث می شود هر بار که قلم مو را انتخاب می کنم یک رقص شاد انجام دهم. این مرا هر روز ادامه می دهد و مانند یک درمان طبیعی است.

من در اصل اهل ایالت کارناتاکا در هند هستم اما در حال حاضر در بنگلور کار می کنم. در کودکی برای نقاشی‌هایم نمرات بدی می‌گرفتم، اما در طول سال‌ها کاملاً عاشق هنر به‌ویژه آبرنگ شده‌ام. این به خودی خود یک رسانه فوق العاده است. 3 سال است که به طور روزانه هنر را جدی گرفته ام و می خواهم زندگی زیبایی برای خودم بسازم. نقاشی واقعاً به من کمک می کند تمام استرسم را رها کنم.

من نه تنها از نقاشی کردن لذت می برم، بلکه دوست دارم خلاقیت هایم را با جهان به اشتراک بگذارم و با دانش اندکی که دارم به سایر افراد کمک کنم. من بیشتر چیزهایی را که به عنوان یک هنر می بینم تجسم می کنم و اینگونه است که برای نقاشی خود مرجع می سازم. مخصوصاً در سفر، تصاویر زیادی جمع‌آوری می‌کنم تا بتوانم آن‌ها را نقاشی کنم و برای همیشه از آن خاطره بسازم.

نقاشی مانند درخششی از جادو است. شما فقط چند ضربه قلم مو ایجاد می کنید و منجر به شاهکار می شود. من جامعه هنری را که دارم دوست دارم و دوست دارم خلاقیت هایم را با چنین انجمن فوق العاده ای به اشتراک بگذارم.

در سفر هنری من اینجا به من بپیوندید و خود را در دنیای پر از رنگ غرق کنید.

همه آثار هنری من را می توانید در اینستاگرام در

پیدا کنید

دوره های این مدرس:

آموزش غروب موسمی آسمان با استفاده از آبرنگ

Monsoon Sunset Sky-Using Watercolors

سلام به همه و خوش آمدید!!! باران های موسمی در کشور من از قبل شروع شده است و همه جا سبز است. عطر گلهای تازه و علف آنچنانی است. ..


آموزش با استفاده از آبرنگ یک انبار قدیمی را با من رنگ کنید

Paint an Old Barn with me-Using Watercolors

"سلام به همه، خوش آمدید!!! فصل تابستان است و امیدوارم همه شما از تعطیلات تابستانی لذت ببرید. سفرهای جاده ای یکی از کارهای مورد علاقه من برای انجام در تابستان و. .."


آموزش "با من یک آبشار آرام نقاشی کن - با استفاده از آبرنگ"

"Paint a serene waterfall with me - Using watercolors"

"آبشارها مکان‌های باورنکردنی‌ای هستند که باعث می‌شوند حرف‌هایت را از دست بدهی. وقتی به آن‌ها می‌رسی، به سادگی به آنها خیره می‌شوی، با هیبت و هر چیز دیگری به آنها نگاه می‌کنی..."


آموزش مناظر تابستانی و سواحل - با استفاده از آبرنگ

Summer Landscapes and beaches-Using Watercolors

سلام به همه و خوش آمدید!!! هوا کم کم گرمتر می شود و من در حال حاضر در حال و هوای تعطیلات تابستانی هستم. تعطیلات ساحلی زمان استخر. مایو. ..


آموزش با من منظره بهاری را نقاشی کنید - با استفاده از آبرنگ

Paint a Spring Landscape with me - Using Watercolors

"بهار فصل روزهای آفتابی زیبا و روشن است که گل ها و درختان در اطراف شکوفه می دهند و در کنار آن امید و آغازی تازه می آید!  این فصلی است برای ...."


آموزش شفق شمالی زمستانی - با استفاده از آبرنگ

Winter Northern Lights - Using Watercolors

"آیا تا به حال شاهد شفق های شمالی بوده اید؟ این چنین پدیده زیبایی است، نه؟ برخی آن را آتش بازی طبیعت می نامند. خب من آرزو دارم این را از طریق من شاهد باشم."


آموزش نقاشی یک برگ پاییزی با جلوه بوکه - با استفاده از آبرنگ

Learn to paint an Autumn Leaf with Bokeh effect- Using Watercolors

"سلام به همگی و خوش آمدید!!! این فصل پاییز است و درختان شروع به تغییر رنگ خود کرده اند، طبیعت خود را به زیبایی رنگ آمیزی کرده است."


آموزش با من منظره غروب بهاری را نقاشی کنید - با استفاده از آبرنگ

Paint a spring sunset landscape with me - Using Watercolors

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش مناظر برفی زمستانی - با استفاده از آبرنگ

Snowy Winter Landscapes-Using Watercolors

"دوباره آن زمان از سال است و بالاخره فصل تعطیلات فرا رسیده است، به این معنی که وقت آن است که سالن ها را تزئین کنیم، کلوچه های کریسمس را بیرون بیاوریم و دیگران را در آغوش بگیریم."