Two Tale Tellers

استفاده از کلمات و تصاویر برای گفتن داستان

سلام و خوش آمدید! ما رائول و ماریا هستیم. ما می نویسیم، طراحی می کنیم و تصویر می کنیم. اما مهمتر از همه، ما سعی می کنیم خلاقانه زندگی کنیم. اگرچه ما متخصصان باتجربه ای هستیم، اما سال های گذشته ما پر از تغییرات و فرآیندهایی بوده است که باعث شده اند کم کم زمینه های خلاقانه ای را پرورش دهیم که در آن احساس هیجان بیشتری می کنیم. جاده ای بی پایان، اما پر از درس های بزرگ. ما به دلیل نیاز به اشتراک گذاری برخی از آنها در Skillshare آموزش می دهیم.

تمرکز کار ما این است که به موضوعات غیر عمومی بپردازیم. ما بر هر چیزی که فراتر از ظاهر است تأکید می کنیم. بسیاری از کلاس‌های ما بر روش‌شناسی خلاقانه و تمرین‌هایی تمرکز می‌کنند که کمتر در مورد Skillshare پوشش داده شده است. ما کار خود را بر اساس تکنیک‌ها و ابزارهای مختلف ارتباطی مانند تصویرسازی، مطالعه شخصیت یا تکنیک‌های روایت قرار می‌دهیم. ما به قدرت عظیم خلاقانه، آموزشی، ارتباطی، شفابخش و انقلابی داستان ها اعتقاد داریم و امیدواریم که با کلاس های خود اشتیاق خود را گسترش دهیم.

درباره رائول

رائول تصاویر و محتوای بصری را برای مارک‌ها، محصولات و نشریات در سراسر جهان ایجاد می‌کند. او همچنین پروژه هایی را توسعه می دهد که در آن هنر، طراحی و فناوری دست به دست هم می دهند. او تقریباً 20 سال از زندگی خود را وقف طراحی، توسعه برندها، پروژه های تحریریه و محصولات دیجیتال تعاملی برای انواع شرکت ها کرده است.

وب:

درباره ماریا

علاقه ماریا همیشه قصه گفتن بوده است، بنابراین او تمام زندگی خود را صرف این کار در زمینه ها و قالب های مختلف کرده است. از داستان نویسی داستان های ادبی، رمان یا کتاب های بازی گرفته تا داستان سرایی و کپی رایتینگ برای تبلیغات. او همچنین مدرس کارگاه هایی با تمرکز بر قدرت درمانی آفرینش ادبی بوده است.

وب:

ما در Medium درباره بسیاری از موضوعات کلاس های خود می نویسیم. اغلب موضوعات بسیار خاص‌تر، مکمل‌تر و مخصوصاً مفید برای نویسندگان، تصویرگران، طراحان یا هنرمندان را پوشش می‌دهد. بسیاری از مقالات ما در نشریات سطح بالا در پلتفرم منتشر شده و توسط خود Medium مدیریت شده است.

پست های ما را بخوانید:

دوره های این مدرس:

آموزش خارهای کتاب مصور

Illustrated Book Spines

در این کلاس، چند چیز در مورد عملکرد و پتانسیل ارتباطی آن بخش -که گاهی فراموش می‌شود- از یک کتاب: ستون فقرات، یاد خواهید گرفت و از آن استفاده خواهید کرد. ..


آموزش با استفاده از Twine داستان های تعاملی برای کودکان ایجاد کنید

Create interactive stories for children using Twine

"یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Twine داستان های تعاملی ایجاد کنید تا پیام ها یا ایده ها را از طریق تجربیات روایی بازیگوش منتقل کنید. در این کلاس یاد می گیرید که: نوشتن. .."


آموزش تایپوگرافی و تصویرسازی: نکاتی برای مبتدیان

Typography & illustration: tips for beginners

"آیا تا به حال نیاز داشته اید که تایپوگرافی را در تصاویر خود بگنجانید بدون اینکه دقیقاً بدانید کدام یک را انتخاب کنید یا چگونه از آن به طور طبیعی در کار خود استفاده کنید؟


آموزش طراحی شخصیت چرخشی: فراتر از قراردادها

Twisting Character Design: beyond conventions

این کلاس در مورد غلبه بر قراردادهای گرافیکی هنگام ایجاد کاراکتر است. با آن، شما یاد خواهید گرفت که چگونه شخصیت های جالب تری را به دنبال یک بسیار si بدست آورید. ..