Jordan Fraser

آهنگساز و تهیه کننده موسیقی

اسم من جردن است. من یک تهیه کننده آهنگساز از استرالیا هستم و در دانشگاه نیوانگلند موسیقی خوانده ام.

من پروژه‌ها را به صورت مستقل برای انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، و فیلم امتیاز می‌دهم. من همچنین آهنگ های لوفی و ​​موسیقی برای یوگا/مدیتیشن تولید می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی صدا برای فیلم: ضبط و میکس فولی

Sound Design for Film: Recording & Mixing Foley

"آیا ایده ایجاد جلوه های صوتی خود را برای پروژه های سینمایی دوست دارید؟ من همیشه مجذوب صداهایی بوده‌ام که در فیلم‌هایی که بخشی از th نیستند می‌شنوید. .."


آموزش آهنگسازی بیت های لوفی

Composing Lofi Beats

"آیا شما عاشق ضربات عمیق و آرام بخش لوفی هستید؟ مردم اغلب لوفی را می‌پوشند و به خود اجازه می‌دهند به خواب بروند، یا اجازه می‌دهند که به عنوان پس‌زمینه برایشان پخش شود. .."


آموزش آهنگسازی برای فیلم (سطح مبتدی)

Composing Music for Film (Beginner Level)

«برای بسیاری از ما، در وهله اول، فیلم‌ها چیزی بودند که ما را به آهنگسازی علاقه مند کردند. اگر شما کسی هستید که همیشه فیلم‌ها را به خاطر آنها دوست داشته و تحسین می‌کنند. .."


آموزش ساخت موسیقی 8 بیتی برای بازی های ویدیویی

Creating 8-Bit Music for Video Games

"آیا شما عاشق موسیقی 8 بیتی هستید؟ هیچ چیز به اندازه انجام بازی های قدیمی مدرسه و گوش دادن به موسیقی متن های 8 بیتی باورنکردنی که ساخته شده اند، رضایت بخش نیست. .."


آموزش تولید لوفی از نمونه (اخلاقی)

Producing Lofi from Samples (Ethically)

"راز کوچک کثیف صنعت موسیقی امروز این است که اکثر تولیدکنندگان سطح بالا هنگام ایجاد آهنگ های خود در برخی ظرفیت ها به نمونه ها تکیه می کنند. کی .."


آموزش طراحی صدا: سنتز برای مبتدیان

Sound Design: Synthesis for Beginners

"آیا آماده ای که صداهای خودت را بسازی؟ مطمئناً، آهنگ‌سازی با نمونه‌ها، پلاگین‌های ابزار و بسته‌های صوتی سرگرم‌کننده است. اما گاهی اوقات خوب است که خود را مهندسی کنید. .."


آموزش آهنگسازی با ساز MIDI

Composing Music with a MIDI Instrument

آیا همیشه در مورد سازهای MIDI کنجکاو بوده اید؟ شاید در گذشته با کیبوردهای MIDI سروکار داشته باشید، اما همه سبک‌های جدید جالب را دیده باشید. ..


آموزش ملزومات تئوری موسیقی: از ریتم تا اعداد رومی

Music Theory Essentials: From Rhythm to Roman Numerals

"آیا باید تئوری موسیقی را یاد بگیرید اما یادگیری از یک کتاب یا کلاس معمولی برایتان دشوار است؟ من در گذشته ترکیب جالبی از مدرسان موسیقی داشتم. .."