Irina De Vicente

هنرهای تزئینی و عامیانه

سلام به همه!!

اسم من ایرینا دی ویسنته است. من در سن پترزبورگ روسیه به دنیا آمدم و بزرگ شدم. از سال 2018 با خانواده ام در گالیسیا، اسپانیا زندگی می کنم.

از زمانی که یادم می‌آید، همیشه به هنر علاقه داشتم، بنابراین شروع به مطالعه نقاشی کلاسیک در یک مدرسه هنری خصوصی کردم و در "آکادمی هنرهای زیبای امپراتوری" در سن پترزبورگ هنر خواندم. در آنجا، من عاشق میراث هنری روسیه، اما به ویژه هنر عامیانه روسیه شدم: خوخلوما، ژوستوو، پالخ، فدوسکینو، مزن و غیره. این سبک ها اکنون در سراسر جهان مشهور هستند.

من عاشق بچه هایمان، طبیعت، هنر، موسیقی، باله، غذاهای ایتالیایی هستم)) .... صدای باران و بوی جنگل های گالیسی، جمع آوری انواع توت ها و قارچ ها در جنگل روسیه، تا ساعت ها رانندگی با ماشین به تنهایی و ساعت ها، برای دیدن زیبایی در چیزهای ساده...

هدف من در SkillShare این است که به روشی ساده و ساختاریافته، تکنیک های اساسی هنر عامیانه روسیه را به شما آموزش دهم تا شروع به خلق آثار هنری خود کنید. در این فرآیند شما تاریخچه هنر عامیانه روسیه را خواهید آموخت، چگونه مردم قرن ها پیش آن را انجام می دادند، چه معنای نمادین پنهانی در سبک های عامیانه مختلف وجود دارد.

من را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید:

صفحه من "دنیای هنر روسیه" در و اینستاگرام.

گالری من در و فیس بوک.

در کلاس خود می بینمت :)

همیشه مال شما،

ایرینا دی ویسنته

دوره های این مدرس:

آموزش Post de Navidad: Arte Popular Conpintura Acrílica para Principiantes

Postal de Navidad: Arte Popular con pintura Acrílica para Principiantes

"Hola! Mi nombre es Irina De Vicente y soy una artista Rusa que vive en España. Hoy me guastaría pintar contigo un postal de Navidad, un paisaje de cuento de had. .."


آموزش ¨Mandalas¨Rusos: Arte Popular Ruso con pintura acrílica o de vinila para Principiantes

¨Mandalas¨Rusos: Arte Popular Ruso con pintura acrílica o de vinila para Principiantes

"آمیگوها، estáis ante un curso dedicado a la pintura rusa محبوب «Jojlomá» برای اصول. Paso a paso, vamos a aprender los elementos básicos, cánones y reg. .."


آموزش "Русские Мандалы" - Роспись Хохлома для Начинающих

"Русские Мандалы" - Роспись Хохлома для Начинающих

«Друзья, перед вами курс по русской народной росписи Хохлома для новичков. در دانش اموزشی، فرمه های زیر را یاد بگیریم. .."


آموزش کارت پستال کریسمس درخشان با نقاشی اکریلیک. هنر عامیانه برای مبتدیان

Shining Christmas Postcard with Acrylic Painting. Folk Art for Beginners

دوستان عزیزم، می خواهم شما را به استاد کلاس هنرهای عامیانه روسی برای مبتدیان دعوت کنم و با هم یک کارت پستال زمستانی (کریسمس، سال نو...


آموزش "ماندالاس" روسی - ترکیب هنر عامیانه روسی برای مبتدیان

Russian “Mandalas” - Russian Folk Art Composition for Beginners

خوخلوما یکی از قدیمی ترین سبک های هنر عامیانه روسیه است که در سراسر جهان شناخته شده است. هدف من در این کلاس نقاشی این است که تاریخچه ای از خوخلو را برای شما تعریف کنم. ..


آموزش توت ها: نقاشی با برس تزئینی آسان با اکریلیک برای مبتدیان

BERRIES: Easy Decorative Brush Painting With Acrylic For Beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش هنر عامیانه گیاه شناسی: لاله و Рeony در سبک عامیانه روسی

Botanical Folk Art: Tulip and Рeony in Russian Folk Style

آیا داستان پریان "گل سرخ" (نمونه اولیه داستان زیبا و جانور) را می شناسید؟ وقتی دختر بچه بودم، کارتون مورد علاقه من بود. یک بود. ..