Curtis McHale

برنامه نویس + یوتیوبر

سلام، من کرتیس هستم.

من پدر 3 دختر هستم و با یک همسر ازدواج کرده ام. وقتی پشت میزم نمی‌نشینم و برنامه‌نویسی نمی‌کنم یا فیلم نمی‌سازم، در کوه‌ها می‌دویدم.

می‌توانید برای دریافت ویدیوهای بیشتر در مورد بهره‌وری، ویرایش ویدیو، و گاهی اوقات دویدن‌های تصادفی کوهستانی، به من بپیوندید.

دوره های این مدرس:

آموزش با مسدود کردن زمان متمرکز بمانید

Stay Focused with Time Blocking

"چند وقت یک بار یک روز کاری را به پایان رسانده اید و متوجه شده اید که مهم ترین وظایف خود را به جلو انجام نداده اید؟ پروژه هایی که گفته اید باید انجام شوند، h..."


آموزش شروع کار با Obsidian

Getting Started with Obsidian

"در این دوره ما اصول اولیه نحوه استفاده از Obsidian را پوشش خواهیم داد. از یادگیری در مورد Markdown گرفته تا توصیه هایی در مورد پلاگین ها و نحوه تنظیم پوشه های خود ...."


آموزش بیشترین بهره را از یادآوری های اپل ببرید

Get the Most from Apple Reminders

"این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از یادآوری های اپل استفاده کنید. این اولین مدیر وظیفه ای است که باید در پلتفرم اپل به آن نگاه کنید و ما تمام اصول اولیه را پوشش خواهیم داد، pl. .."


آموزش TickTick - از مبتدی تا متخصص

TickTick - From Beginner to Expert

این دوره آموزشی SkillShare با اصول اولیه نحوه استفاده از TickTick شروع می شود و در نهایت به شما نشان می دهد که چگونه از آن برای مدیریت تقویم محتوای ویدیوی خود استفاده می کنم. در طول. ..


آموزش شروع کار با Zettelkasten

Getting Started with Zettelkasten

"در این دوره ما اصول اولیه چیستی سیستم Zettelkasten را پوشش خواهیم داد. چگونه یادداشت برداری کنیم، از چه ابزارهایی استفاده کنیم و چگونه در مورد اتصال یادداشت ها در s..."


آموزش یک کانال YouTube را از iPad خود اجرا کنید

Run a YouTube Channel from Your iPad

"در پایان این دوره، شما پایه محکمی برای اجرای یک کانال YouTube از iPad خود خواهید داشت. از اصول اولیه آنچه که یک تصویر کوچک خوب را ایجاد می کند، تا یک مثال کوتاه..."


آموزش ایجاد تمرین بهره وری

Building the Practice of Productivity

این دوره نحوه ایجاد تمرین مولد بودن را پوشش می دهد. بله، همه ما بهترین ابزارها را می‌خواهیم، ​​اما با توجه به فرآیند شکسته قدیمی‌تان برای انجام وظایف. ..


آموزش با چیزها سازماندهی کنید 3

Stay Organized with Things 3

"این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Things 3 استفاده کنید. از Shortcuts گرفته تا نحوه استفاده از برچسب های خود ... تا زمانی که کارتان تمام شود، استاد Things 3 خواهید شد. اسم من کورتیس است. .."