Lalitha Ragavan

هنرمند آبرنگ و زیست شناس گیاهی

سلام! من لالیتا راگاوان هستم، یک هنرمند تمام وقت آبرنگ و یک زیست شناس گیاهی مستقر در چنای، هند. من با شوهر و دو پسرم در شهری پر جنب و جوش و پرانرژی زندگی می کنم که دارای ساحلی لذت بخش به نام "مارینا" است که به خلیج بنگال متصل است.

من یک هنرمند خودآموخته هستم و آبرنگ جادویی به دلیل انعطاف پذیری، جوهر زیبا و جلوه های تصادفی آن وسیله مورد علاقه من است. من کارگاه های آموزشی نقاشی با آبرنگ را هم به صورت آنلاین و هم حضوری برگزار می کنم.

اساساً من یک زیست شناس گیاهی (دکترای زیست شناسی گیاهی) هستم و بیشتر عاشق نقاشی منظره هستم. در طول شروع سفر هنری‌ام، من مانند هر مبتدی، تلاش‌های اولیه‌ای برای ترسیم حتی یک تصویر کامل در اندازه کوچک داشتم. اما تلاش و تمرین مداوم به من کمک کرد تا به نقاشی های زیبا در اندازه های مختلف برسم.

من دوست دارم تکنیک ها و نکاتم را در کلاس هایم با شما به اشتراک بگذارم. بیایید از ساختن هنر لذت ببریم!

شادی هنر را احساس کنید و گسترش دهید!

من مرتباً عکس‌های پیشرفت و ویدیوهای کوتاه کارم را در نمایه اینستاگرام خود ارسال می‌کنم - https://www.instagram.com/lalithacolors/(@lalithacolors)

دوره های این مدرس:

آموزش منظره های آبرنگ مبتدی

Beginner Watercolor Landscapes

نقاشی آبرنگ یکی از پر ارزش ترین و قابل دسترس ترین اشکال هنری است. این یک وسیله نقاشی همه کاره است. فقط با وسایل و تکنیک های هنری ساده. ..


آموزش آسمان زرد در آبرنگ

Yellow Skies In Watercolor

"نقاشی آسمان با استفاده از رنگ‌های زرد و آبی کار دشواری است. ممکن است بیشتر اوقات رنگ سبز تولید کنیم. در این کلاس خواهیم دید که چگونه..."


آموزش کوه‌های آبرنگ و درختان کاج

Watercolor Mountains & Pine Trees

"به کلاس خوش آمدید! کوه‌ها شگفت‌انگیزترین سازه‌های زمین هستند. قله‌های زیبای کوه‌ها، درختان کاج باشکوه، گیاهان دیگر به آرامی ما را دعوت می‌کنند..."