Kristen & Nadine

یوتیوبرها | فیلمبرداران

کریستن سارا و نادین سایکورا یوتیوب‌برهای معروف، تولیدکنندگان محتوا، فیلم‌برداران سفر و زنان حرفه‌ای هستند که میلیون‌ها دنبال کننده در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود دارند.

آنها تقریباً یک دهه است که هر دو خالق محتوا به صورت تمام وقت بوده اند و تجربه گسترده ای در همکاری با برندهای برتر بین المللی و هیئت های گردشگری از جمله: Sony، GoPro، Samsung، Toyota، Lonely Planet، Airbnb، American Express، Google، Ford، WestJet، Hotels.com، Skyscanner، AT T، Contiki، LG، Cathay Pacific، Best Western، Viator، بازدید از اسکاتلند و بازدید از گرینلند و موارد دیگر.

کریستن و نادین در رسانه های جهانی متعددی از جمله: فوربس، بیزینس اینسایدر، سی ان ان، بی بی سی، سی بی سی، یو اس تودی، آبزرور، مشبل، لونلی پلنت، بازفید، شبکه های ماتادور، زیلو، یاهو تراول، هافینگتون منتشر شده یا به نمایش درآمده اند. پست، اخبار NBC و بسیاری دیگر.

اکنون، آنها بیش از یک دهه دانش در فضای YouTube و وبلاگ نویسی را برای دانش آموزان خود در Skillshare به ارمغان می آورند.

نادین سیکورا کریستن سارا

دوره های این مدرس:

آموزش موفقیت یوتیوب: ایجاد ویدیوهای سفر هیجان انگیز

YouTube Success: Creating Exciting Travel Videos

رویاهای خود را برای ستاره شدن یوتیوب به واقعیت تبدیل کنید! از کارشناسان ویدیوی سفر، کریستن سارا نادین سایکورا، که عشق خود به کاوش را به یک موضوع تبدیل کردند، بیاموزید. ..


آموزش فیلمبرداری سفر: چه وسایلی نیاز دارید!

Travel Videography: What Gear You'll Need!

رویاهای خود را در مورد ستاره شدن YouTube به واقعیت تبدیل کنید، از متخصصان ویدیوی سفر، کریستن سارا نادین سیکورا، بیاموزید که برای تسلط بر سفر به چه وسایلی نیاز دارید. ..


آموزش ساخت فیلم سفر: مراحلی برای ویرایش بهتر

Making a Travel Video: Steps for Better Editing

"رویاهای خود را در مورد ستاره شدن یوتیوب به واقعیت تبدیل کنید! از متخصصان ویدیوی سفر، کریستن سارا، نادین سایکورا، درباره نکات ویرایشی برای ایجاد ویدیوی بهتر بیاموزید."


آموزش موفقیت YouTube: رشد کانال خود، کار با برندها و دریافت پول برای سفر

YouTube Success: Growing Your Channel, Working With Brands & Getting Paid to Travel

"رویاهای خود را در مورد ستاره شدن یوتیوب به واقعیت تبدیل کنید! از کارشناسان ویدیو سفر یاد بگیرید Kristen Sarah amp; نادین سایکورا در مورد اینکه چگونه اشتیاق خود را برای ساختن Yo تغییر دهید. .."


آموزش موفقیت YouTube: اعتماد به نفس در مقابل دوربین

YouTube Success: Being Confident In Front Of The Camera

"رویاهای خود را در مورد ستاره شدن یوتیوب به واقعیت تبدیل کنید، از کارشناسان ویدیوی سفر، کریستن سارا آمپر؛ نادین سایکورا، یاد بگیرید که چگونه در مقابل چشمان شما اعتماد به نفس به دست آورید..."