Justin OBrien

کارشناس تبلیغات فیس بوک

200k+ دانشجو | بیش از 500 مشتری آژانس بازاریابی تبلیغات گوگل و فیس بوک | MOOCs + دوره های آنلاین رایگان شامل: Master SMM/SEO/Amazon FBA/متخصص تبلیغات فیس بوک و دوره های آنلاین بیشتر!

مأموریت ما ترویج و ارائه فرصت های یادگیری مادام العمر برای توده ها است! ما دائماً موضوعات را گسترش می دهیم و روزانه نمونه های بیشتری را به دانش آموزان ارائه می دهیم.

تیم ما متشکل از گروهی از رشته‌های بازاریابی، ریاضی و مهندسی است که در فرصت‌های یادگیری مداوم وسواس دارند.

اگر رشد نمی کنید، در حال مرگ هستید... - آنتونی رابینز

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر تبلیغات فیس بوک 2023

Facebook Ads Mastery 2023

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش تسلط بازاریابی رسانه های اجتماعی 2023

Social Media Marketing Mastery 2023

"اگر می‌خواهید با بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی موفق شوید، این دوره را دوست خواهید داشت! اصول و استراتژی‌هایی را که برای ما کار می‌کنند و ما داریم، یاد خواهید گرفت."


آموزش Mailchimp Mastery - بازاریابی ایمیلی را بیاموزید

Mailchimp Mastery - Learn Email Marketing

اگر می خواهید در بازاریابی ایمیلی موفق باشید، این دوره Udemy را دوست خواهید داشت! شما اصول و استراتژی هایی را یاد خواهید گرفت که برای ما کارآمد است و ما داریم. ..


آموزش تبلیغات فیس بوک و راهنمای تسلط بازاریابی فیس بوک 2022

Facebook Ads & Facebook Marketing Mastery Guide 2022

به دنبال یک کارشناس تبلیغات فیس بوک هستید؟ به بیش از 500 شرکتی که در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی و افزایش تبدیل ها از طریق تبلیغات فیس بوک مشاوره کرده ام بپیوندید! سه دلیل ..