Olivia Chevallier

هنرمند، تصویرگر، طراح محصول/UX

سلام، من اولیویا هستم.

من یک طراح محصول هستم که در آکسفورد زندگی می کنم. من از زمان فارغ التحصیلی با استادان درجه یک در Bsc فناوری طراحی محصول از دانشگاه Loughborough در این صنعت در یک مشاوره کار می کنم. در خط کاری خود، من در معرض پروژه‌های متنوعی هستم و با تیم و مشتریانم برای ایجاد راه‌حل‌های محصول نوآورانه و مخرب کار می‌کنم. تخصص های من در مشاوره در تحقیق، طراحی UX (تجربه کاربر)، طراحی مفهومی/طراحی صنعتی، تلفیق مفهوم، CAD سطح A و تجسم واقعی در نرم افزارهایی مانند Keyshot است.

علاوه بر شغل 9 تا 5 ساله‌ام، من همچنین کسب‌وکاری دارم که به عنوان هنرمند، تصویرگر و نویسنده آزاد کار می‌کنم.
از زمانی که یادم می‌آید، من یک اشتیاق به هنر من عاشق استفاده از هنر برای بیان احساسات و روایت داستان هستم. یک اثر هنری می تواند حاوی معنای واقعی شخصی و عمیقی باشد که برای هر فردی که آن را می بیند منحصر به فرد است. برخی از هنرها می توانند معنای مبهم داشته باشند. شاید در ابتدا واضح به نظر برسد که داستان درباره چیست. اما، با یک نگاه دوم یا سوم، ایده پنهان دیگری از طریق علائم قلم مو ظاهر می شود.

هدف من از خلاقیت هایم این است که با داستان هایم به شما الهام بخشم و آنچه را که با کلمات توصیف نمی شود به تصویر بکشم.

من عاشق گذراندن وقت برای کاوش در جهان و الهام گرفتن از فرهنگ‌ها، تجربیات و محیط‌های طبیعی زیبای سیاره هستم.

در نهایت، من علاقه زیادی به تناسب اندام و تغذیه دارم. . من از خانواده ای از سرآشپزهای بسیار ماهر می آیم و همیشه اشتیاق به آزمایش غذاهای سراسر جهان و تسلط بر طعم آنها داشته ام.

من می خواهم از پلت فرم اشتراک مهارت خود برای به اشتراک گذاشتن دانش خود در مورد همه اینها استفاده کنم. موضوعات و نکات عملی و ترفندهایی را به دانش‌آموزم ارائه می‌کنم که به آنها کمک می‌کند از تجربیات من بیاموزند، اما همچنین به آن‌ها یاد می‌دهد که چگونه احساسات و ظرفیت خود را برای گسترش مستقل مهارت‌های خود باز کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد مناظر منحصر به فرد: اصول طراحی مفهومی محیطی

Learn To Create Unique Landscapes : The Fundamentals of Environment Concept Design

به این کلاس خوش آمدید، جایی که ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه مناظر منحصر به فرد را در تصاویر و هنر مفهومی خود ایجاد کنیم. در طول این کلاس، من به شما آموزش خواهم داد. ..