Viola Maria

هنرمند

سلام، من ویولا هستم. من یک هنرمند اهل اتریش هستم و دوست دارم با انواع مدیوم ها، بیشتر با گواش کار کنم. دیجیتال هم می کشم! از زمانی که به یاد دارم، همیشه به نقاشی و هنر علاقه داشتم. این اشتیاق چیزی است که من می خواهم با شما به اشتراک بگذارم.

من معتقدم که همه می توانند نقاشی کنند. هدف من این است که مردم را از هنرم راضی کنم و آنها را تشویق کنم که خودشان هنر خلق کنند. هنر روش بسیار زیبایی برای بیان خود است و من می خواهم لذت نقاشی را برای شما به ارمغان بیاورم!

من همچنین به روزنامه نگاری علاقه دارم. من تصویرسازی دیجیتال را شروع کردم و برچسب‌ها را در فروشگاه کوچک etsy خود ViolaMariaArt می‌فروشم.

دوره های این مدرس:

آموزش گواش برای مبتدیان: مناظر زیبای غروب خورشید را نقاشی کنید

Gouache for Beginners: Paint beautiful Sunset Landscapes

"در این کلاس ما گواش متوسط ​​را کاوش خواهیم کرد، همانطور که یاد می گیریم چگونه مناظر درخشان غروب خورشید را نقاشی کنیم. ما در مورد مواد، فناوری لایه بندی اولیه یاد خواهیم گرفت. . .


آموزش صحنه های پاییزی در کتاب طرح شما: اصول لایه بندی گواش

Autumn Scenes in your Sketchbook: The Basics of Layering Gouache

"به این کلاس خوش آمدید! گواش وسیله ای عالی برای شروع سفر خلاقانه شماست. نقاشی در یک کتاب طرح همه چیز در مورد تمرین است. در این کلاس بیدرنگ .."


آموزش گل های وحشی با گواش: گام به گام

Wildflowers with Gouache: Step by Step

در این کلاس آرامش‌بخش و دوستانه مبتدی، به شما یاد می‌دهم که چگونه برخی از گل‌های وحشی مورد علاقه‌ام را با گواش نقاشی کنید و همه چیز را قدم به قدم توضیح خواهم داد. تی ..


آموزش کتاب طرح سرگرمی با گواش: تمرین هایی برای بهبود هنر و خلاقیت شما

Sketchbook Fun with Gouache: Exercises to improve your Art and Creativity

به این کلاس خوش آمدید! گواش یک رسانه بسیار سرگرم کننده و فوق العاده است. این وسیله عالی برای شروع سفر خلاقانه شماست. نقاشی همه چیز در مورد تمرین است. ..