Kimma Smith

هنرمند، طراح و تصویرگر

سلام، نام من کیما اسمیت است. من یک هنرمند خودآموخته هستم و سراپا عاشق آبرنگ هستم. برای من، این جادویی ترین رسانه است.

من عاشق تدریس آنلاین و به اشتراک گذاشتن فرآیند هنرسازی خود با دیگران هستم. در طول چندین سال گذشته، من این امتیاز را داشتم که به بیش از هزار دانش‌آموز نحوه نقاشی با آبرنگ و ترکیبی را آموزش دهم!

توصیفات دانش‌آموز از کلاس‌های من:


"از شما برای این کلاس فوق العاده آبرنگ متشکرم. مثال ها بسیار مفید هستند و می توانند الهام بخش خوبی برای هر کسی باشد که می خواهد بازی آبرنگ خود را تقویت کند!" ~ W.S.

"وای! چه انفجاری از الهام و رنگ. من کاملاً این کلاس را دوست داشتم، کیما! من عاشق دستورالعمل های ساده شما هستم - بسیار خوب توضیح داده شده است - و نتیجه نهایی را دوست داشتم." ~ G.B.

"این فوق العاده است، متشکرم کیما! این دقیقاً همان چیزی بود که نمی دانستم به آن نیاز دارم :)" ~ R.J.

"از شما برای این تئوری رنگ متشکرم. من اکنون در مورد ترکیب رنگ ها خیلی بهتر می فهمم. از آموزش شما لذت بردم من هر روز چیزی یاد گرفته ام اما این درس را به ویژه مفید می دانم. متشکرم." ~ J.P.

"این یک روش بسیار کاربردی و قابل استفاده برای ساخت نمونه های رنگی است. من یاد گرفتم که زمان بیشتری بگذارم و آنها را بسیار بزرگتر از خودم کنم، این بسیار مفید است، متشکرم. نحوه توضیح شما درک این بخش دشوار فرآیند نقاشی را بسیار آسان می کند. متشکرم! ” ~ R.M.

این خیلی مفید است! خیلی سرگرم کننده! متشکرم!" ~ C.K.

علاوه بر ساختن هنر...

علاقه های خلاق دیگر من موسیقی و نویسندگی است. من فلوت کلاسیک (نقره ای) و فلوت بومیان آمریکا را می نوازم. من همچنین به خودم یاد می دهم که یوکلل بزنم.

اگر پروژه‌ای از کلاس‌های من پست می‌کنید، لطفاً من را تگ کنید @kimmasmithart و من دوست دارم پروژه شما را در استوری‌های اینستاگرامم قرار دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش 20+ تکنیک آبرنگ جادویی

20+ Magical Watercolor Techniques

با من در سفری پرماجرا بیایید تا با آبرنگ‌هایمان کاوشگر شویم و انواع تکنیک‌های سرگرم‌کننده و آسان را بیاموزیم که اثر جادویی ایجاد می‌کنند.


آموزش زمین بازی کتاب طرح آبرنگ: سبک نقاشی گل خود را کشف و توسعه دهید

Watercolor Sketchbook Playground: Discover & Develop Your Floral Painting Style

"معرفی... Sketchbook Playground: Discover amp; سبک نقاشی گل خود را توسعه دهید من یک کتاب طراحی آبرنگ بسیار عمدی تر را ایجاد کرده ام. .."


آموزش تصاویر گل آسان در iPad شما در Procreate + یاد بگیرید که خودتان تمبرهای Procreate بسازید!

Easy Floral Illustrations on Your iPad in Procreate + Learn to Make Your Own Procreate Stamps!

"یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد گلهای مدرن این است که ساخت آنها چقدر آسان است و چقدر منحصر به فرد می توانید با اضافه کردن ویژگی های شخصیتی خود به آنها ظاهر کنید.


آموزش سعادت آبرنگ: استرس را رها کنید و با آبرنگ آرامش درونی پیدا کنید

Watercolor Bliss: Let Go of Stress and Find Inner Peace with Watercolor

" بیایید به این سرگرمی بپیوندید و بخشی از جامعه خلاقانی باشید که یاد می‌گیرند از آبرنگ به عنوان راهی برای تسکین استرس، التیام اضطراب و غواصی عمیق‌تر در o استفاده کنند. .."


آموزش چکیده های گیاه شناسی لایه ای با آبرنگ و مدیا ترکیبی

Layered Botanical Abstracts with Watercolor and Mixed Media

به سرگرمی گیاه شناسی انتزاعی بپیوندید! در این کلاس پنج ماژوله یاد بگیرید که این انتزاعات گیاهی لایه ای زیبا را نقاشی کنید. در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه: . ..