Saad Bhatty

رهبری بازاریابی و طراحی محصول در CGG

در کنار سرگرمی‌های موسیقی، من یک متخصص بازاریابی دیجیتال هستم. من مسئول ایجاد و توسعه طراحی و محتوای وب سایت برای شرکت خود هستم و بنابراین سال ها تجربه در استفاده از ابزارهای ساخت وب سایت آنلاین دارم.

اگر علاقه مند به یادگیری نکات سازنده وب سایت و ایجاد وب سایت های پویا هستید، مطمئن شوید که در آخرین کلاس Skillshare وب سایت من ثبت نام کرده اید.

آیا تا به حال به هنرمندان مورد علاقه خود در لیست های پخش موسیقی خود در Spotify، Apple Music Deezer یا هر یک از برنامه های موسیقی متعدد موجود در آنجا گوش داده اید و فکر کرده اید که ایجاد آهنگ های خود چگونه است؟

تولید موسیقی یکی از رهایی بخش ترین احساسات در تولید محتوا است. اینکه بتوانید خود را به گونه ای بیان کنید که فقط شما می توانید توصیف کنید. این که آیا به موسیقی Dance EDM علاقه دارید، یا به دنبال تولید آهنگ بعدی بزرگ تراپ/هیپ هاپ هستید. شما باید تمام اصول اولیه را یاد بگیرید. هدف من این است که به شما کمک کنم تا طناب ها را با Fruit Loops Studio (FL Studio) یاد بگیرید تا بتوانید صداهای دیوانه کننده ای ایجاد کنید!

کمی درباره خودم!

تولید گیتار و موسیقی

من یک تهیه کننده موسیقی مشتاق، نوازنده گیتار و درامر هستم. به عنوان یک نوازنده به شما کمک می‌کنم تا با تولید و ترکیب آثارتان راحت باشید.

نرم افزار پیشرو من FL Studio است. من می‌توانم به شما کمک کنم تا مراحل اولیه ساخت آهنگ خودتان و روش‌هایی را که می‌توانید انواع مختلف ژانرهای موسیقی تولید کنید، به شما نشان دهم. ژانرهای موسیقی که من برای تولید موسیقی پوشش می دهم: Tropical House، EDM، Future Bass، Progressive House و موارد دیگر!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی وب سایت: افزودن افکت های اسکرول و انیمیشن ها در EditorX توسط Wix

Website Design: Adding Scrolling Effects and Animations in EditorX by Wix

"در طول این کلاس Skillshare، ما می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه با استفاده از Editor X، افکت‌های اسکرول و انیمیشن‌ها را اضافه کنیم. این سازنده وب‌سایت با طراحی بصری یکی از ... است."


آموزش ایجاد و استفاده از کامپوننت ها در دوره مبتدی Figma

Creating and Using Components in Figma - Beginners Course

Figma یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی UX در صنایع است که کاربران را قادر می‌سازد تا نمونه‌های اولیه اپلیکیشن موبایل، دسکتاپ و نرم‌افزار را ایجاد کنند. در این کلاس...


آموزش توسعه وب سایت با Wix: افزودن توابع رزرو و خدمات برای فروش.

Website Development with Wix: Adding Booking and Service Functions for Sales.

در این کلاس می‌خواهیم یک قابلیت رزرو جدید را در یک وب‌سایت در Wix ادغام کنیم تا به مشتریان بالقوه امکان رزرو خدمات را بدهیم. این کلاس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ..


آموزش طراحی اپلیکیشن با انیمیشن های طراحی سیال با استفاده از Figma - دوره مبتدی

Designing an App with Fluid Design Animations using Figma - Beginners Course

Figma یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی UX در صنایع است که کاربران را قادر می سازد تا نمونه های اولیه اپلیکیشن های موبایل، دسکتاپ و نرم افزار را ایجاد کنند. در این کلاس ..