Sara Obando

به شما کمک می کند تا کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید

سلام، این سارا است، و من طراح عروسی حرفه ای هستم و به آنها با نام تجاری، وب سایت و حضور کلیشان کمک می کنم. اما من همچنین خلاقان و ارائه دهندگان خدمات را راهنمایی و آموزش می دهم که در دنیای مجازی حرکت می کنند تا بتوانند کسب و کار خود را به صورت آنلاین راه اندازی و توسعه دهند.

وقتی کسب و کارم را شروع کردم، نمی‌دانستم دارم وارد چه کاری هستم! من مهارت‌های خلاقانه‌ای داشتم، می‌خواستم خدماتم را ارائه دهم و فکر می‌کردم این تنها چیزی است که نیاز دارم. اما چیزهای زیادی وجود داشت که برای اجرای یک کسب‌وکار موفق باید یاد می‌گرفتم، از رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها، تا بازاریابی ایمیلی، مدیریت زمان در حین کار در خانه، ذهنیت‌های تجاری و پولی، و خیلی چیزهای دیگر. آن موقع بود.

اکنون من عاشق سیستم‌ها، و سازمان‌ها و یافتن راه‌هایی برای روان و کارآمد کردن کارها در کسب‌وکارم هستم. اجازه دهید با تجربه ام به شما کمک کنم تا ساختارهایی را پیدا کنید که برای شما مناسب است. از اشتباهات من درس بگیرید و بیایید کسب و کار شما را راه اندازی کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار خود را با آسانا سازماندهی کنید

Organize Your Business with Asana

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه یک سیستم شخصی سازی شده برای سازماندهی هر جنبه از یک تجارت آنلاین با استفاده از Asana ایجاد کنید. من نحوه ایجاد تیم، پروژه را آموزش خواهم داد. ..