Albert Wenger

شریک مدیریت، Union Square Ventures

آلبرت ونگر شریک یونیون اسکوئر ونچرز (USV)، یک شرکت VC در مراحل اولیه در نیویورک است که بر سرمایه گذاری در شبکه های مخرب متمرکز است. شرکت‌های پورتفولیوی USV عبارتند از: Twitter، Tumblr، Foursquare، Etsy، Kickstarter، Shapeways، و Skillshare.

قبل از پیوستن به USV، آلبرت رئیس del.icio.us از طریق فروش این شرکت به یاهو بود. او قبلاً پنج شرکت، از جمله یک شرکت مشاوره مدیریت (در آلمان)، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های میزبان، یک شرکت تابعه فناوری برای Telebanc (اکنون E*Tradebank)، یک شرکت سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه، و اخیراً (به همراه او) تأسیس یا یکی از آنها را تأسیس کرد. همسر)، DailyLit، سرویسی برای خواندن کتاب از طریق ایمیل یا RSS.

آلبرت فارغ التحصیل مجموع تمجید از کالج هاروارد در اقتصاد و علوم کامپیوتر و دارای مدرک دکترا است. در فناوری اطلاعات از MIT.

آلبرت به طور منظم در زمینه فناوری، محاسبات و استارت آپ ها وبلاگ می نویسد. مشترک شوید تا در آخرین پست ها به روز بمانید یا آرشیو را مرور کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش تامین مالی کسب و کار شما: رمزگشایی از سرمایه خطرپذیر

Funding Your Business: Demystifying Venture Capital

"آماده ای برای جمع آوری پول برای کسب و کار خود هستید؟ به شریک مدیریت Union Square Ventures، آلبرت ونگر بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه در دنیای سرمایه گذاری خطرپذیر با شرکت حرکت کنید..."


آموزش چگونه یک استارتاپ راه اندازی کنیم: از ایده تا نوآوری

How to Start a Startup: From Idea to Innovation

آیا در مورد راه اندازی یک استارتاپ کنجکاو هستید؟ به شریک مدیریت اتحادیه اسکوئر ونچرز آلبرت ونگر بپیوندید تا یک آغازگر جامع و مقدماتی در مورد همه چیزهایی که نیاز دارید داشته باشید. ..