Charmaine Boggs

زندگی یک سفر است… بیایید آن را خلاق کنیم

من Charmaine، هنرمند و مربی هنر هستم... زندگی پر از هنر را با رویاهای کافئین و ساحل می گذرانم!

پس از بازنشستگی از یک شغل چهل ساله در آموزش و پرورش در سال 2017، متوجه شدم که برای یک زندگی ناهار و گردش های گلف آماده نیستم. من مطمئن هستم که این واقعیت که من هرگز حتی گلف بازی نکرده ام ممکن است با آن ارتباط داشته باشد!

زمانی که مشغول کار بر روی نقاشی و چاپ نیستم، از گذراندن وقت در باغ های گلم، قدم زدن در مسیرهای زیبای پارک های مجاورمان، و گرفتن عکس هایی که الهام بخش آثار هنری و طرح های جواهرات من هستند، لذت می برم. من به عنوان و در Etsy می فروشم.

وقتی من برای یک کلاس Skillshare برنامه ریزی می کنم، هدف من این است که هنر را برای همه سنین و سطوح مهارت در دسترس قرار دهم.

مبتدیان همیشه خوش آمدید! از آنجایی که من از کار با انواع مواد هنری لذت می برم، خواهید دید که بسیاری از کلاس های Skillshare من بر روی ساخت هنر ترکیبی تمرکز دارند... ترکیبی از چاپ، شابلون، و مهر زدن با تکنیک های سنتی تر طراحی و نقاشی. پروژه های کلاس بدون پایان هستند تا امکان کاوش خلاقانه با مواد و تکنیک هایی را که در کلاس ارائه می شود، فراهم کنند.

هدف اصلی همیشه لذت بردن است! هر قطعه ای که خلق می کنید ممکن است یک شاهکار نباشد، اما اگر سرگرم هستید و عضلات خلاق خود را کشش می دهید، موفق خواهید شد.

اگرچه بیشتر دانش‌آموزان Skillshare بزرگسال هستند، چندین کلاس من به راحتی برای اشتراک‌گذاری با بچه‌های سن مدرسه سازگار هستند. من همچنین شروع به اشتراک گذاری آموزش هایی کرده ام که مخصوصاً برای اشتراک گذاری با کودکان در .

من ایجاد شده است

در اینجا نمونه کارهای ویدئویی کمی و کمی بیوگرافی من است تا بتوانید کمی درباره من و هنر من بیاموزید...

من مشتاقانه منتظر دیدار شما در یکی از کلاس های Skillshare هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش سه پس‌زمینه هنری ترکیبی آسان برای هنر شما

Three Easy Mixed Media Art Backgrounds for Your Art

آیا اخیراً متوجه شده اید که فقط به یک بوم یا ورق کاغذ خالی خیره شده اید که در این فکر هستید که ابتدا چه کاری انجام دهید؟ آیا گاهی به این فکر می کنید که آیا ممکن است هدر دهید؟ ..


آموزش نقاشی پاپ آرت: با الهام از هنرمند Wayne Thiebaud

Pop Art Painting: Inspired by Artist Wayne Thiebaud

"در این کلاس، شما از نقاشی های لذیذ هنرمند آمریکایی، وین تیباد الهام می گیرید. کارهای اولیه او، شامل لایه های خوشمزه ای از آیسینگ و شلاق..."


آموزش اصول چاپ: با مواد ساده گل های رنگارنگ ایجاد کنید

Printmaking Basics: Create Colorful Flowers with Simple Materials

چاپخانه نیازی به پیچیده بودن یا نیاز به تجهیزات گران قیمت ندارد! در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک خط خطی ساده را به یک قطعه چوبی منتقل کنید. ..


آموزش چاپ آسان برگ آبرنگ

Easy Watercolor Leaf Prints

این کلاس یک پیچ و تاب جدید به سرگرمی مورد علاقه خانواده ارائه می دهد. . . چاپ برگ! با این تکنیک‌ها، از آشفتگی ایجاد شده در اثر چاپ با جوهر و رول عبور خواهید کرد. ..