Abhishek Rout

آبرنگ و فیلمساز

سلام، من آبیشک روت، رنگارنگ و فیلمساز هستم. من عاشق فیلم، هنرهای زیبا و انواع موسیقی هستم. فیلمساز به انتخاب، موسیقیدان در قلب و هنرمند خوب با اشتیاق، من هم عاشق نوشتن هستم. من چندین داستان خلق کرده‌ام، آهنگ‌های روح‌انگیز خلق کرده‌ام و در طول 15 سال هنر تدریس کرده‌ام.


من عاشق سفر هستم، به خصوص دوچرخه سواری در رودخانه ها و کوه ها. فیلم‌ها و آهنگ‌هایی به زبان‌های مختلف و از فرهنگ‌های مختلف در سراسر جهان من را عمیقاً جذاب می‌کند. رویای من ساختن فیلم هایی برای مخاطبان جهانی است، فیلم هایی که روح داشته باشند، مرزی نداشته باشند و بتوانند با افراد در هر سنی ارتباط برقرار کنند. من همچنین می خواهم برای الهام بخشیدن و گسترش امکانات بی حد و حصر رسانه، هنر آبرنگ ایجاد کنم.

آبرنگ درخشان است.

من شما را در دوره های خود خواهم دید.

عشق

آبیشک

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ برای مبتدیان - تسلط بر تکنیک شستشو

Watercolor for Beginners- Mastering The Wash Technique

" آبرنگ تکنیک های زیادی دارد، اما ضروری ترین و اساسی ترین تکنیک WASH است. هر نقاشی نیاز به شستشو دارد به خصوص رنگ منظره. .."


آموزش طبیعت بی جان آبرنگ برای مبتدیان: به خاطر سپردن روش های واقع گرایانه به روشی ساده

Watercolor Still-life for Beginners: Memorizing Realistic Methods in a Simple Way

"یادگیری زندگی بی جان یکی از مهم ترین بخش های هنر است. مطالعه موضوعات خانگی معمولی که به روشی پیچیده یا به زبان ساده..."


آموزش داستان سرایی در مناظر آبرنگ: درک اهمیت پیکره های انسانی

Storytelling in Watercolor Landscapes: Understanding the Importance of Human Figures

خیلی صادقانه بگویم، آبرنگ فنجان چای همه نیست. آبرنگ ذهن خودش را دارد، شما نمی توانید آن را کنترل کنید، فقط می توانید آن را راهنمایی کنید. من همیشه s. ..