Jeslyn Sebold

سلام! من جسلین هستم، یک تصویرگر مستقل از فلوریدا. من عاشق خلق آثار هنری عجیب و غریب هستم که احساسات را به تصویر می کشد. ویژگی کار من چندین لایه رنگ و بافت است.

من مشتاق به کار بردن تکنیک های چاپ در تمام کارهایم هستم. این به من کمک می کند تا آن لایه های بافت و جزئیات را ایجاد کنم و در عین حال فضایی را برای آزمایش به من می دهد. اگر مایل به انجام برخی از کارهای من هستید، به وب سایت من در www.jeslynkate.com مراجعه کنید.

در کلاس‌هایم، تکنیک‌های اولیه کشیدن چاپ و کارهایی که باید با آن‌ها انجام داد را به اشتراک می‌گذارم تا بتوانید از آنها به‌عنوان بلوک‌های سازنده برای گنجاندن در آثار هنری خود استفاده کنید.

من مشتاقانه منتظر هستم تا شما را بشناسم و به شما در سفر خود برای تبدیل شدن به یک تصویرگر همه کاره تر کمک کنم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای مسدود کردن الگوهای چاپ: قسمت 2

Beginner's Guide To Block Printing Patterns: Part 2

"با دنبال کردن این مراحل ساده، نحوه ایجاد دو طرح الگوی مختلف را بیاموزید! مرحله 1: الگوی خود را با استفاده از نمادهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک طراحی کنید مرحله 2: Tes. .."


آموزش عنوان کلاس: چاپ بلوک - ایجاد چاپ با فوم کاردستی

Class Title: Block Printing - Create Prints With Craft Foam

"یاد بگیرید که چگونه از فوم کاردستی ارزان قیمت برای ایجاد چاپ های زیبا استفاده کنید! اگر علاقه مند به آزمایش تکنیک های چاپ هستید، اما در حصار سرمایه گذاری هستید. ..."


آموزش راهنمای مبتدیان برای لینوکات - اولین چاپ خود را ایجاد کنید

Beginner's Guide to Linocuts - Create Your First Print

"اولین دوره از یک سری کلاس ها حول یادگیری تکنیک های مختلف برای چاپ لینوکات و نحوه استفاده از آنها به روش های مختلف متمرکز بود. این کلاس متمرکز خواهد شد. .."


آموزش راهنمای مبتدیان برای مسدود کردن الگوهای چاپ: قسمت 1

Beginner's Guide To Block Printing Patterns: Part 1

"این کلاس راهنمای جامعی برای استفاده از چاپ بلوک برای طراحی چهار الگوی مختلف است. با هم، کل فرآیند از جمله گته را طی خواهیم کرد. .."