Jak Bradley

دی جی بین المللی حرفه ای

سلام، من جک هستم. من یک دی جی بین المللی حرفه ای هستم.

من بیش از 10 سال است که در سرتاسر جهان، از جمله مکان‌هایی مانند تایلند، استرالیا، فرانسه، یونان و بریتانیا، دی جی می‌کنم.

من طیف گسترده ای از تجربه دی جی از کلوب ها، بارها، مهمانی های استخر، مهمانی های قایق و جشنواره ها را دارم.

امیدوارم بتوانم در کلاس‌هایم تا حد ممکن ارزش بیشتری برای شما به ارمغان بیاورم تا شما نیز بتوانید سفر DJ خود را شروع کنید! p>

من در حال حاضر دوره اصلی دی جی خود را به نام "دوره کامل دی جی برای مبتدیان" دارم که به شما می آموزد چگونه از ابتدا تا انتها دی جی کنید. و من همچنین 3 آموزش "میکس با من" دارم، که در آن شما را با روال های مختلف دی جی راهنمایی می کنم که می توانید خودتان یاد بگیرید و تمرین کنید. می توانید این موارد را در زیر بیابید.

من قصد دارم در آینده نزدیک محتوای بیشتری برای کمک به دی جی های مبتدی بسازم، بنابراین مطمئن شوید که در ارتباط باشید و پروفایل من را برای به روز رسانی دنبال کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش دوره کامل دی جی برای مبتدیان: راهنمای کامل گام به گام برای دیجی

The Complete DJ Course For Beginners: A Full Step By Step Guide To DJing

"بررسی اجمالی دوره: این دوره به گونه ای طراحی شده است که یک راهنمای گام به گام ساده برای دی جی است که می توانید به راحتی آن را دنبال کنید. تمام موسیقی هایی که در این شرکت استفاده شده است. .."


آموزش ترکیب 5 آهنگ دیپ هاوس در 5 دقیقه: روتین دی جی دیپ هاوس

Learn How To Mix 5 Deep House Tracks In 5 Minutes: Deep House DJ Routine

"این کلاس "میکس با من" طراحی شده است تا بتوانید با هم ترکیب کنید و دقیقا همان میکس دی جی را یاد بگیرید. میکس دی جی که یاد خواهید گرفت از 5 دی مختلف تشکیل شده است. .."


آموزش میکس دی جی خانه را بیاموزید - همه آهنگ ها گنجانده شده است

Learn A House DJ Mix - All Tracks Included

این کلاس «میکس با من» طراحی شده است تا بتوانید با هم ترکیب کنید و دقیقاً همان میکس دی جی را یاد بگیرید. میکس دی جی که خواهید آموخت از 6 ساعت مختلف تشکیل شده است. ..


آموزش با استفاده از Canva لوگوی DJ حرفه ای خود را ایجاد کنید - بدون نیاز به تجربه

Create Your Own Professional DJ Logo Using Canva - No Experience Needed

"در این کلاس من قدم به قدم با شما آشنا می‌شوم که چگونه لوگوی حرفه‌ای دی‌جی خود را از ابتدا بسازید، حتی اگر تجربه کمی داشته باشید یا اصلاً تجربه نداشته باشید.


آموزش یاد بگیرید چگونه فقط با لپ تاپ خود دی جی کنید: به تجهیزات دی جی نیاز ندارید

Learn How To DJ With Just Your Laptop: No DJ Equipment Needed

"آیا می خواهید دیجی را امتحان کنید اما تجهیزات دی جی ندارید؟ اگر چنین است، پس شما خوش شانس هستید! این کلاس دی جی عالی برای شماست! در این کلاس می توانید لیز کنید. .."


آموزش DJing را تمرین کنید: یاد بگیرید چگونه 5 آهنگ EDM را در 5 دقیقه مخلوط کنید

Practice DJing: Learn How To Mix 5 EDM Tracks In 5 Minutes

"این کلاس "Mix With Me" طوری طراحی شده است که بتوانید با هم ترکیب کنید و دقیقا همان میکس دی‌جی را یاد بگیرید که من انجام می‌دهم.


آموزش نحوه استفاده از جداسازی آهنگ و ساقه هنگام دیجی

How To Use Track Separation & Stems When DJing

"به این کلاس SkillShare خوش آمدید، جایی که می‌خواهم نحوه استفاده از Track Separation و STEM را هنگام دی‌جی کردن به شما نشان دهم. Track Separation و STEMs به شما امکان جداسازی را می دهد. .."


آموزش بهترین تنظیم دی جی مبتدی: چه تجهیزات دی جی را باید انتخاب کنید و چرا؟

Best Beginner DJ Set Up: What DJ Equipment Should You Choose And Why

"در کلاس من کمی در مورد هر یک از اجزای یک دی جی مبتدی و اینکه چرا به آن برای دیجی نیاز دارید توضیح خواهم داد. سپس انتخاب های خود را از توصیه های f. .."


آموزش انتخاب نام دی جی: نکات و توصیه های برتر

Choosing Your DJ Name: Top Tips & Advice

"در این کلاس من گزینه های مختلفی را که برای انتخاب نام دی جی دارید را بررسی می کنم، توصیه های شخصی خود را در مورد انتخاب D به شما می دهم.