Ashley Yang

هنر چینی در سراسر جهان

اشلی یانگ یک هنرمند چینی از استان شاندونگ است که در پکن تحصیل کرده است. او هفت سال در آموزش هنر کار کرده و پانزده سال هنر چینی خوانده است. او از دانشگاه کپیتال نرمال با مدرک لیسانس در آموزش هنرهای زیبا و مدرک کارشناسی ارشد در نقاشی چینی فارغ التحصیل شد. به عنوان یک دانش آموز مدت زمانی بین تحصیلاتش را گذراند و به عنوان معلم خصوصی و معلم هنر برای سازمان های مختلف در سراسر پکن از جمله موسسه کنفوسیوس و برنامه زبان های تعاملی کالج میدلبری کار کرد.

وقتی با برنامه تحصیل در خارج از کشور CET درگیر شد، دوستان خارجی زیادی پیدا کرد و اشتیاق واقعی خود را کشف کرد: آموزش هنر چینی به سایر نقاط جهان. پس از چند سال کار به عنوان معلم کلاس در پکن، و چندین سفر برای آموزش هنر سنتی چینی در ایالات متحده، او متوجه شد که بهترین راه برای دسترسی به دانش آموزانش آموزش آنلاین است. اکنون او تمام وقت به سراسر جهان سفر می کند و کار و زندگی خود را با تجربیات بین المللی غنی می کند.

می‌توانید در اینستاگرام و فیسبوک @YangTravelArt و YouTube با او همراه باشید

برای درس‌های ویدیویی خصوصی به YangTravelArt@gmail.com ایمیل بزنید.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی چینی: نحوه رنگ آمیزی گل نیلوفر آبی

Chinese Painting: How to Paint a Lotus Flower

"یاد بگیرید چگونه یک گل نیلوفر آبی را با استفاده از تکنیک های نقاشی چینی نقاشی کنید. این یک کلاس رایگان برای مبتدیان است که توسط اشلی لیو تدریس می شود. در این قسمت 1 و 2 شما آموزش خواهید دید.


آموزش سکته های پایه نقاشی برس چینی | YangTravelArt

Chinese Brush Painting Basic Strokes | YangTravelArt

"مبانی قلم مو نقاشی چینی را با اشلی لیو از YangTravelArt بیاموزید. این کلاس جامع توضیحی در مورد اصول قلم مو را پوشش می دهد. . .."