Angelique Venter

هنرمند، سازنده و طراح فانتزی

سلام، من آنجلیک هستم. من یک خلاق از ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی هستم. من عاشق ساختن هر چیزی که مربوط به فانتزی باشد، بیشتر با پیچ و تاب تیره تر است، و گهگاه در آیتم هایی با مضمون Steampunk و Goth مشغول می شوم. من بیشتر جواهرات و لوازم جانبی و همچنین دکورها و چیزهای حیله گر تصادفی درست می کنم. من هم دوست دارم به مناسبت نقاشی بکشم. محیط انتخابی من خاک رس پلیمری است و من معمولاً قطعاتم را از طریق قالب‌سازی با رزین بازتولید می‌کنم. من جزئیات زیادی را روی تمام آثار هنری خود با کمی ایربراش کشیدن انجام می دهم

وقتی اهل هنر نیستم، گیمر هستم! بازی های رایانه ای، بازی های رومیزی طراحان، نقش آفرینی روی میز و به خصوص LARP'ing. من از فضای باز لذت می برم. من دوست دارم به پیاده روی، غواصی و به طور کلی فقط در فضای باز بروم.

دوره های این مدرس:

آموزش Spray Paint Planet Art

Spray Paint Planet Art

بیاموزید که بدون تجربه یا استعداد، کارهای هنری شگفت انگیز انجام دهید! برای امتحان کردن این سبک هنری مطلقاً به هیچ مهارتی نیاز ندارید بسیاری از هنرمندان خیابانی این کار را دوست دارند. ..


آموزش طرح ماندالای گلدفویل و آبرنگ

Goldfoil and Watercolor Mandala Design

در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه طراحی گل و ماندالا را با پاشش آبرنگ مرطوب روی مرطوب، جزئیات فویل طلایی و جوهر انجام دادم. من به شما نشان می دهم که چگونه gol را اعمال کنید. ..