Faye Brown

طرح های قهوه ای فی

سلام به همه! از شما برای بررسی کلاس های من در اینجا در Skillshare سپاسگزارم. من یک طراح و انیماتور هستم که با خانواده جوانم در حومه شهر انگلیس زندگی می کنم. پس از گذراندن مدرک طراحی گرافیک در بورنموث، کارم را با کار در لندن در طراحی گرافیک متحرک و کارگردانی هنری سکانس‌های عنوان تلویزیون و فیلم آغاز کردم. 10 سال بعد، کمی قبل از اینکه خانواده خود را تشکیل دهیم، تصمیم گرفتم که زمان آن فرا رسیده است.

این روزها روی پروژه‌های مختلفی کار می‌کنم که بر علایقم در تایپوگرافی و برندسازی تمرکز دارند. پس از موفقیت اولین کلاس Skillshare خود - من مجموعه ای از کلاس ها را ایجاد کردم که هدف آنها کمک به شما بچه ها در زمینه های مختلف طراحی، , برندینگ، , عکاسی است. و . من عاشق تدریس آنلاین و تعامل با همه دانش آموزانم هستم.

خارج از سرگرمی مربوط به کار (و من عاشق کارم هستم!) از روزهای بیرون رفتن با خانواده، مسافرت و ورزش لذت می برم.

لطفا به صفحه من بپیوندید تا در تماس باشید.

مشتریان گذشته و حال

نمونه هایی از کار من

نمایش فیلم موشن گرافیک

آثار هنری تایپوگرافی ایالت نیویورک

نام تجاری تلویزیون قهوه

لطفاً کلاسهای من را در زیر بررسی کنید. من دانش‌آموزانم را دوست دارم و سعی می‌کنم در مورد تک تک پروژه‌های شما نظر بدهم... امیدوارم کلاس‌های من بتواند در زمینه‌ای از کسب‌وکار، شغل یا زندگی خلاق به شما کمک کند. من به تمام زمینه های طراحی علاقه دارم و امیدوارم بتوانم اشتیاق، دانش و تجربه خود را از طریق این کلاس ها با همه شما به اشتراک بگذارم.

بدون شک، بهترین چیز در مورد آموزش آنلاین این است که ببینید چه خلاقیت شگفت انگیزی به دست می آورید و چگونه پروژه های تنظیم شده در کلاس ها را تفسیر می کنید. بسیاری از کلاس‌های من بسیار کاربردی هستند و به شما کمک می‌کنند تا با عناصر خاصی از راه‌اندازی کسب‌وکارتان کمک کنید، برخی دیگر بیشتر روی جنبه‌های خلاقانه و باز کردن راه‌های جدید تفکر تمرکز می‌کنند. ممکن است متوجه شوید که کلاس های مختلف در زمان های مختلف برای شما مناسب است.

من قصد دارم در کلاس‌هایم در مورد هر یک از پروژه‌های شما نظر بدهم - اگر دلم برای شما تنگ شد، فریاد بزنید و به من اطلاع دهید!

من دائماً از پروژه‌های شما و ذهن خلاق شما شگفت زده می‌شوم... به برخی از این هیولاهای شگفت‌انگیز که در پروژه او برای کلاس خلاقیت خود را باز کنید ایجاد کرده است نگاهی بیندازید.

یک راه دیگر که می توانید در تماس باشید و سؤال بپرسید، پیوستن به گروه اختصاصی فیس بوک من فقط برای دانش آموزان Skillshare من است - .

در سرتاسر کلاس هایم اغلب در مورد خودم به عنوان نمونه از نظر برندسازی و عکاسی صحبت می کنم. من انواع اقلام قابل چاپ را در مغازه خود می فروشم، از جمله کاغذ رزرو ضایعات دیجیتال، هنر دیواری کودکان و بازی. به عنوان یک دانشجوی من می توانید با کد STUDENT25 25% تخفیف دریافت کنید. خرید خوبی داشته باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی با نوع: اصول تایپوگرافی برای افراد غیر طراح

Designing With Type: Typography Basics for Non-Designers

"به این کلاس کوتاه که افراد غیر طراح را با تایپوگرافی آشنا می کند، خوش آمدید. ما در مورد نحوه استفاده از تایپ در ارائه ها و قالب های رسانه های اجتماعی با بیشترین تاثیرگذاری صحبت خواهیم کرد. ..."


آموزش Brand Resolutions 2020 - تعیین هدف برای دهه آینده

Brand Resolutions 2020 - Goal setting for the next decade

"این شروع یک دهه کاملاً جدید است و زمان بسیار خوبی برای تعیین اهداف و آرزوها برای تجارت و حرفه خود است. در این کلاس شما کسب و کار خود را می دهید. .."


آموزش ایجاد تابلوهای برند که مشتریان شما را وادار می کند که WOW!

Creating Brand Boards That Make Your Clients Say WOW!

تابلوی برند یک سند در یک نگاه است که مشتریان شما می‌توانند با مراجعه به آن‌ها تمام عناصر بصری برند خود را در یک مکان نشان دهند - این می‌تواند به ثبت برند کمک کند. ..


آموزش برندسازی کسب و کار خلاقانه شما: طراحی لوگوی شما

Branding Your Creative Business: Designing Your Logo

در ادامه قسمت 1 این سری از کلاس ها، این کلاس به شما کمک می کند تا لوگوی برند خود را در 7 مرحله آسان طراحی کنید. قسمت 1 برندسازی خلاقیت شما. ..


آموزش هنر تایپوگرافی: ارتباط موثر از طریق قدرت تایپ

The Art of Typography: Communicate Effectively Through the Power of Type

"این دوره آموزشی برای هر کسی که به تایپوگرافی علاقه دارد، از هنرمندان، طراحان گرافیک و تصویرگران گرفته تا افرادی که باید به طور منظم پیشنویس کنند، است.


آموزش نام تجاری Bitesized: چگونه شخصیت برند خود را توسعه دهیم

Bitesized Branding: How to Develop Your Brand Personality

" در این کلاس کوچک، ما بر شخصیت برند شما و نحوه تعریف آن تمرکز خواهیم کرد تا بتوانید در سراسر برندسازی خود از آن استفاده کنید و به شما کمک کند ایده‌آل خود را پیدا کنید. .."


آموزش نام تجاری کشف نشده: مخاطب ایده آل شما

Branding Uncovered: Your Ideal Audience

در این کلاس برندینگ بدون پوشش: مخاطب ایده آل شما دقیقاً متوجه خواهید شد که بازار هدف شما از نظر مشتریان و مشتریان ایده آل شما چه کسی است. از طریق. ..


آموزش برندسازی کسب و کار خلاقانه شما: راه اندازی برند شما

Branding Your Creative Business: Launching Your Brand

"به دنبال قسمت های 1 و 2 این سری از کلاس ها، این کلاس شما را در مراحل اولیه ای که باید برای راه اندازی برند خود از عکس بردارید، راهنمایی کند.


آموزش چگونه نام برند یا محصول خود را نام گذاری کنیم

How to name your brand or product

نام‌گذاری شرکت یا محصول شما اغلب اولین قدم برای برندسازی موفق است، اما می‌تواند یکی از سخت‌ترین گام‌ها باشد. برای کمک به من در این کلاس بپیوندید. ..


آموزش نام تجاری بدون پوشش: پالت های رنگی - قدرت پالت کامل

Branding Uncovered: Color Palettes - The Power of the Perfect Palette

"به اولین کلاس از این سری جدید کلاس های برندینگ Uncovered خوش آمدید. در این کلاس ما به دنیای پالت های رنگی برندها و اینکه چگونه آنها می توانند به شما کمک کنند شیرجه می زنیم."


آموزش راهنمای فریلنسرینگ: مدیریت امور مالی

The Freelancing Guide: Managing your Finances

" راهنمای فریلنسر: مدیریت امور مالی شما را گام به گام در فرآیند قیمت‌گذاری کار، نقل قول، صورت‌حساب و حفظ بالاترین AC خود می‌برد. .."


آموزش عکاسی محصول: گرفتن عکس برای فروش چاپ های شما

Product Photography: Capturing Photos to Sell Your Prints

" شما یک کارت تبریک، دعوت عروسی یا چاپ دیواری فوق العاده ساخته اید و اکنون باید از آن عکس بگیرید تا آن را با شکوه نشان دهید. . . اما تو کجا .."


آموزش برندسازی کسب و کار خلاقانه شما: نام تجاری خود را تعریف کنید

Branding Your Creative Business: Define Your Brand

هدف اصلی این دوره، تعریف کسب و کار و برند شما خواهد بود. در پایان دوره شما ایده روشنی از بازار هدف خود و چه کسی خواهید داشت. ..


آموزش انتخاب حروف نوشتاری مناسب: چگونه پیام خود را با تایپ تقویت کنید

Choosing the Right Typefaces: How to Enhance Your Message with Type

" این کلاس برای همه کسانی است که می‌خواهند درباره نحوه انتخاب تایپ‌فیس مناسب برای کار طراحی خود بیشتر بدانند. حروفی که انتخاب می کنید تا در یک دسی استفاده کنید. .."


آموزش راهنمای فریلنسینگ: راز روابط قوی با مشتری

The Freelancing Guide: The Secret to Strong Client Relationships

" ایجاد روابط قوی با مشتریان برای هر فریلنسر بسیار مهم است. . . در حالت ایده آل، آنها به بازگشت ادامه خواهند داد و به ما کار بیشتری می دهند یا شاید هم بکنند. .."


آموزش بازاریابی: 5 نکته برای سفارشی کردن تصاویر برند خود برای جذب شرکا

Marketing: 5 Tips For Customizing Your Brand Visuals to Attract Partners

"یاد بگیرید که چگونه یک کتابخانه از تصاویر بصری برند ایجاد کنید که با دارایی های فعلی شما وجود داشته باشد تا شرکای مناسب را برای شرکت خود جذب کنید. به طراحی برندینگ بپیوندید. .."


آموزش هنر رنگ: استفاده از رنگ در طراحی شما

The Art of Color: Using Color in Your Design Work

" این کلاس 40 دقیقه ای به رنگ ها و نحوه استفاده موثر از پالت های رنگی در کار شما می پردازد. چه طراح، تصویرگر، هنرمند یا صاحب سبک باشید. .."


آموزش قفل خلاقیت خود را باز کنید

Unlock Your Creativity

"آیا لازم است جرقه خلاقیت خود را دوباره روشن کنید یا به کمی تقویت خلاقیت نیاز دارید؟ این کلاس با شما در مورد راه های بسیاری برای به جریان انداختن ایده ها و راه هایی برای ماندن صحبت می کند."


آموزش برندسازی کسب و کار خلاقانه شما: رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما

Branding Your Creative Business: Social Media For Your Business

" هدف اصلی این کلاس این است که شما را با پلتفرم‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی و نحوه استفاده از آن‌ها برای کسب‌وکارتان آشنا کند. ما به طور عمیق به فیس بوک نگاه خواهیم کرد. .."


آموزش برنامه ریزی کسب و کار برای خلاقان: طرح کسب و کار و طرح آسانسور خود را بنویسید

Business Planning for Creatives: Write Your Business Plan and Elevator Pitch

هدف این کلاس برای همه ما است که کسب و کارهای خلاقانه کوچک و فریلنسرها را اداره می کنیم. به شما کمک می کند تا یک طرح کسب و کار کوچک بنویسید. طرح کسب و کار شما به شما کمک خواهد کرد.


آموزش طراحی لوگو - سفری در پروژه طراحی لوگو

LOGO DESIGN - A journey through a logo design project

این کلاس برای همه شما طراحان و فریلنسرهای تازه کار است، من شما را در روند طراحی لوگو برای مشتری راهنمایی خواهم کرد - از همان تماس اولیه، qu. ..


آموزش یک لوگوی ابرقهرمانی طراحی کنید

Design a Superhero Logo

"پروژه خود را قبل از 20 دسامبر در کلاس پست کنید و شانس برنده شدن یک سال عضویت در Skillshare را داشته باشید - راهی عالی برای شروع سال 2018! من پیگیر خواهم شد..."


آموزش نام تجاری Bitesized: مخاطب خود را تعریف کنید

Bitesized Branding: Define Your Audience

" در دومین کلاس از کلاس‌های Bitesized Branding، می‌خواهیم دقیقاً به تعریف بازار هدف، مشتری یا مشتری کامل شما نگاه کنیم. . . این وای .."


آموزش راهکارهای برند: گام های ساده برای یک برند سالم تر و شادتر

Brand Resolutions: Simple Steps to a Healthier, Happier Brand

" سال جدید را با نشان دادن کسب و کار و برند خود شروع کنید و توجه شایسته ای را به برند خود بدهید و تصمیمات سال جدید را برای برند خود تعیین کنید. همه مشاغل موفق .."


آموزش راهنمای فریلنسرینگ: چگونه کار و زندگی خود را سازماندهی کنید

The Freelancing Guide: How to Organize Your Work and Life

در بخش دوم راهنمای فریلنسینگ، چند نکته مهم را با شما صحبت می کنم که به شما کمک می کند بدون از دست دادن ذهن خود، در بالاترین سطح کار خود بمانید. من آزاد شدم ..