Mick Janssens

هنرمند

سلام به همه! من می خواهم به شما در کلاس درس یا همان E-13 که من آن را دوست دارم خوشامد بگویم. نام من، همانطور که احتمالا در عنوان خوانده اید، مایکل است. من یک هنرمند از بریتانیا هستم و به دلیل این واقعیت که موضوعی که من به نقاشی می کشم، بدون تعجب، مناظر است، تمایل دارم خود را یک "نقاش منظره" بدانم. من (در زمان نوشتن) الان 2 سال است که نقاشی می کشم و به سفری عظیم رفته ام که به جایی رسیده است که اکنون هستم. من بسیار هیجان زده هستم که با همه چیزهایی که آموخته ام به اشتراک بگذارم و در هر کجا که ممکن است به شما کمک کنم. امیدوارم از اقامت خود در اینجا لذت ببرید و امیدوارم با تمام وجودم بتوانم به رشد استعداد هنری شما کمک کنم.

با این گفته... شما را در E-13 خواهم دید.

برای همیشه مال تو، مایکل xx

من دوست دارم همه کارهایم را به همه دانش آموزان شگفت انگیز شما نشان دهم! من (در زمان نوشتن) حدود 2 سال است که نقاشی می کنم و دوست دارم فکر کنم که همیشه و با هر نقاشی در حال پیشرفت هستم. اکنون نقاشی تقریباً به زندگی من تبدیل شده است و من دوست دارم مهارت های خود را چه در هنر و چه در آموزش با شما به اشتراک بگذارم! من سبک خاصی از هنر را آموزش می‌دهم و احساس می‌کنم این بهترین راه برای آموزش مردم است، با استفاده از آنچه به طور طبیعی به دست می‌آید، و هدف اصلی من این است که نقاشی را برای همه در دسترس‌تر و کمتر دلهره‌آور کنم! مایکل x

امیدوارم که خوب باشید، برای همیشه مال شما
دوره های این مدرس:

آموزش سبک اکسپرسیونیستی - قسمت اول | نقاشی با اکریلیک

Expressionist Style - Part 1 | Painting Using Acrylic

"سلام، اسم من میک است و می خواهم به شما در E-13 خوشامد بگویم. آیا تا به حال خواسته اید یک نقاشی منظره ایجاد کنید، اما واقعاً نمی دانید از کجا شروع کنید؟ خوب ...."


آموزش چگونه یک نقاشی را شروع کنیم | نقاشی با اکریلیک

How to Start a Painting | Painting Using Acrylic

سلام! نام من میک است و مایلم به گرمی به شما در E-13 خوش آمد بگویم. در این درس، می‌خواهم در مورد یکی از وحشتناک‌ترین چیزها در مورد pai اطلاعاتی به دست بیاورم. ..