Maria Avramova

تصویرگر/انیماتور/فیلمساز

من طراحی کاراکتر، کارگردان فیلم، انیماتور و تصویرگر هستم.

من بیش از 15 سال در صنعت انیمیشن کار کرده ام و شخصیت ها را زنده کرده ام. من با مشتریانی مانند مک‌دونالدز و اریکسون کار کرده‌ام تا شخصیت‌های متحرک سه‌بعدی درجه یک را برای تبلیغات آنها ایجاد کنم.

من این امتیاز را داشتم که بازیگرانی مانند سر راجر مور و پیتر استورمار را به عنوان صداپیشه فیلم های انیمیشن کارگردانی کنم. من با تصویرگران و فیلمنامه نویسان مشهوری مانند ایین مک کیگ، طراح افسانه ای جنگ ستارگان، کار کرده ام تا به داستان ها و شخصیت ها جان بدهم.

برنامه تلویزیونی که من اخیراً نوشته و کارگردانی کرده ام، به نام ماست فضایی، موفقیتی جهانی دارد و دو بار در مجله انیمیشن به نمایش درآمده است. p>

من زندگی خود را به عنوان یک هنرمند در سن 13 سالگی شروع کردم که در مدرسه هنر شرکت کردم. سال اول بعد از مدرسه مجبور شدیم روزی 50 نقاشی بکشیم. خیلی به نظر می رسید، اما اکنون می دانم که برای اینکه بتوانم به خوبی رسم کنم، این چیزی بود که لازم بود. من می‌دانم برای هنرمند شدن چه چیزی لازم است، اما همچنین می‌دانم مبارزات این فرآیند چیست.

من اینجا هستم تا دانشی را که از طریق تجربیاتم در مورد نحوه نقاشی جمع آوری کرده ام با شما به اشتراک بگذارم. من همچنین اینجا هستم تا به شما الهام بخشم و به شما اطلاع دهم که هر یک از هنرمندانی که امروز آنها را تحسین می کنید مبتدی بوده اند.

با این گفته، می‌خواهم میانبرهایی را با شما به اشتراک بگذارم که چگونه می‌توانید طراحی را شروع کنید و فوراً به نتیجه برسید، زیرا مطمئناً باید کار را انجام دهید، اما الهام گرفتن چیزی است که شما را ادامه خواهد داد خواهید دید که شما نیز آن را در خود دارید، اما هنوز از آن آگاه نیستید.

به دنیای من خوش آمدید.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول طراحی را بیاموزید

Learn the fundamentals of Drawing

شما همیشه می خواستید نقاشی کنید. شما ممکن است از آن دسته افرادی باشید که قبلاً خیلی نقاشی کشیده اید، همیشه ابله می زنید، دوستان و خانواده خود را در قاب i تصویر می کنید. ..


آموزش دوره نهایی طراحی حیوانات مزرعه کارتونی

The Ultimate course for drawing CARTOONY FARM ANIMALS

"آیا تا به حال خواسته اید که بتوانید یک اسب بکشید؟ آیا تا به حال خواسته اید یک اسب کارتونی بکشید؟ یا بز؟ یا بوقلمون؟ خوب، پس این دوره برای شماست. E. .."


آموزش چگونه یک خرس دزد دریایی را در Procreate بکشیم

How to draw a Pirate Bear in Procreate

در این کلاس من را دنبال می کنید و یک خرس دزد دریایی کارتونی می کشید. من قدم به قدم شما را از اولین طرح تا پرداخت نهایی راهنمایی می کنم و آموزش می دهم. ..


آموزش چگونه یک سریال تلویزیونی متحرک با بودجه بسازیم

How to Make an Animated TV-series on a budget

چگونه یک برنامه تلویزیونی انیمیشن بسازیم از ایده اول تا تامین مالی و تولید آن اگر عاشق تماشای برنامه های تلویزیونی متحرک هستید و رویای ساخت آن را خودتان می بینید. ..


آموزش Storyboarding برای فیلم و انیمیشن را یاد بگیرید

Learn Storyboarding for Film and Animation

"در این دوره شما اصول اصلی استوری بوردینگ برای فیلم و انیمیشن را یاد می گیرید. فیلمسازی به خودی خود یک هنر است و بهترین فیلمسازی این است که..."


آموزش نحوه ترسیم درختان در طبیعت

How to Draw Trees in nature

"آیا به نظر شما کشیدن مردم کار سختی است؟ ! خوب، بهترین راه برای یادگیری ترسیم افراد، و در واقع، هر چیز دیگری این است که شروع به کشیدن درختان کنید. درختان مانند..."


آموزش چگونه یک تصویر کارتونی در Procreate از A تا Z بکشیم

How to draw a Cartoon Illustration in Procreate from A to Z

اگر می‌خواهید یک تصویرگر شوید، هرگز زمان بهتری برای آن وجود نداشته است. شما تمام ابزارهای دیجیتال را در دسترس دارید تا هر جایی که می خواهید نقاشی کنید و خودتان را انتخاب کنید. ..


آموزش راهنمای نهایی برای ترسیم افراد از زندگی

The Ultimate guide to Sketching People from Life

اگر تا به حال خواسته اید افراد را به تصویر بکشید اما برایتان سخت است، تنها نیستید. همه ما مبتدی بوده ایم. اما طراحی برای یادگیری ترسیم ضروری است. ..


آموزش Jolly Strokes: Cartoon Santa Drawing Masterclass

Jolly Strokes: Cartoon Santa Drawing Masterclass

"با دوره جذاب و لذت بخش "Jolly Strokes: Cartoon Santa Drawing Masterclass" سفری جشن بیان هنری را آغاز کنید. "این دوره ..."


آموزش چگونه انسان های کارتونی بکشیم

How to draw CARTOONY HUMANS

"آیا تا به حال از کلاس هنر ترسیده اید، اما نه به این دلیل که از طراحی متنفرید، بلکه به این دلیل که آن را بسیار دوست دارید و احساس می کنید که نمی توانید انتظارات خود را برآورده کنید؟..."


آموزش راهنمای نهایی برای طراحی سگ ها

The Ultimate guide to drawing Dogs

"آیا شما عاشق سگ هستید؟ شاید شما یک سگ دارید و آنقدر آن را دوست دارید که به شما الهام می شود که آن را بکشید. و نه فقط یک نقاشی، بلکه بسیاری از آنها در حالت های مختلف و ...."


آموزش انیمیشن، راهنمای مبتدی

Learn Animation, The Beginner's guide

در این دوره با اصول انیمیشن آشنا خواهید شد. برای شروع نیازی به دانش قبلی در مورد طراحی یا انیمیشن ندارید. من شما را گام به گام راهنمایی می کنم، ما. ..


آموزش چگونه با کشیدن هیولاهای کارتونی طراحی را شروع کنیم

How to Start Drawing by Drawing Cartoon Monsters

"اگر تا به حال خواستید طراح شخصیت شوید یا فقط یاد بگیرید که چگونه نقاشی بکشید، اما برای ترسیم افراد یا حیوانات تلاش کرده اید، این دوره برای شماست. Monste. .."


آموزش شخصیت های کارتونی را از اشکال ساده بکشید

Draw Cartoon Characters from Simple Shapes

"آیا با ایده هایی در مورد چگونگی ترسیم شخصیت ها مشکل دارید؟ پس این کلاس برای شماست. هزاران روش مختلف برای ترسیم چا وجود دارد. .."


آموزش چگونه یک طراحی کاراکتر ساده ایجاد کنیم

How to create a simplified Character Design

آیا ایده ای برای یک کتاب کودک یا یک انیمیشن کوتاه دارید؟ یا فقط می خواهید بتوانید با و برای بچه هایتان تصاویر ساده بکشید. اما شما آن را پیدا کنید h. ..


آموزش طراحی کارتونی با کشیدن یک دنیای دریایی

Learn Cartoon Drawing by drawing a Seaworld

"آیا کشیدن برای شما سخت است؟ شاید به این دلیل است که شما با کشیدن اشکال بسیار پیچیده شروع می کنید. شما شروع به ساختن خانه ای از پشت بام و اضافه کردن آن نمی کنید..."


آموزش چگونه اژدهای خود را بکشیم

How do Draw your Dragon

"آیا داستان سرایی را دوست دارید؟ پس باید اژدها را دوست داشته باشید. اگر این شما هستید، در جای درستی هستید. در این دوره، من شما را از طریق یک تکنیک ساده راهنمایی می کنم.


آموزش راهنمای نهایی برای طراحی شخصیت های کارتونی

The Ultimate Guide to Drawing Cartoon Characters

اگر تا به حال آرزو داشته اید که طراح شخصیت یا تصویرگر کتاب های کودکان شوید یا فقط بتوانید شخصیت های کارتونی را برای کودکان خود بکشید، ایو. ..


آموزش نحوه کشیدن چهره های کارتونی

How to draw Cartoony Faces

اگر شروع به کشیدن نقاشی، به خصوص چهره ها و به خصوص چهره های کارتونی برایتان دشوار است، این کلاس برای شما مناسب است. در این کلاس، من قصد دارم به ش. ..


آموزش تصاویر داستان سرایی را از A تا Z ایجاد کنید

Create Storytelling Illustrations from A to Z

بنابراین شما از کودکی طراحی و نقاشی می کردید، اما به نظر می رسد هرگز نمی دانید که در کجا و چگونه قلم مو بعدی را برای خلق شگفت انگیز قرار دهید. ..


آموزش یاد بگیرید که چگونه چهره های زن مانند دیزنی را بکشید

Learn how to draw Disney-like Female Faces

"وقتی با فیلم‌های انیمیشن دیزنی بزرگ شدم، همیشه شیفته سبک طراحی خارق‌العاده آنها بودم. عاشق شدن با آن شخصیت‌هایی که...


آموزش خلاقیت خود را تقویت کنید و یک تصویرگر شوید

Boost your Creativity and become an Illustrator

"این یک دوره واقعاً الهام‌بخش است! من فکر می‌کنم اکثر افرادی که می‌خواهند نقاشی کنند، روزی با قوانین "چگونه ترسیم کنیم"، "چه چیزی بکشیم"، "اول در ac ترسیم کنیم" روبرو شدند. ..


آموزش شخصیت های کارتونی را از اشیاء بی جان بسازید

Create Cartoony characters from Inanimated objects

"اگر شروع به طراحی کرده اید، یا حتی اگر برای مدتی طراحی کرده اید، ممکن است هنگام طراحی کارا، مقابله با آناتومی انسان یا حیوان برای شما چالش برانگیز باشد.


آموزش طراحی شکل برای شخصیت های کارتونی

Figure drawing for Cartoon Characters

"طراحی فیگور برای شخصیت های کارتونی دوره ای است که برای آموزش هنرمندان مشتاق نحوه ترسیم شخصیت های پویا و رسا که برای استفاده مناسب هستند طراحی شده است."