Nick Morton

نیک پیشینه ای در تبلیغات دارد و شرکت خود را در 21 سالگی راه اندازی کرد تا از تجارت پشتیبانی بازاریابی کند. یک فرصت مشتری، نیک را به سمت بازاریابی خودرو سوق داد تا یک تعاونی متشکل از بیش از 90 خرده فروش و 260 برند خودرو تأسیس کند، و بعداً یک تجارت فروش و توزیع را تأسیس کرد تا به خرده فروشی و عمده فروشی مستقیم منتقل شود. زمانی که یک سازمان خودروسازی بزرگتر رویکردی اتخاذ کرد، او هر دو شرکت را فروخت.

نقش فعلی او به‌عنوان موسس و مدیر Supplyant است، شرکتی که برای کمک به رشد کسب‌وکارهای آنلاین تأسیس شده است. تیمی متشکل از 40 کارشناس که در سطح هیئت مدیره فعالیت می‌کنند، سیستم‌ها و استراتژی‌های اثبات شده را برای رشد درآمد و مقیاس فروش آنلاین و عملیات سریع‌تر هدایت، مدیریت و پیاده‌سازی می‌کنند.

محدوده اندازه مشتریان از 1 تا 100 متر تن در ساعت است. او در B2C و B2B در صنایع خدمات و کالا کار می کند. با سیستم های تجاری و تیم مدیریتی که اکنون در Supplyant تأسیس شده است، تمرکز اصلی او بر رشد کسب و کار برای برآورده کردن یک برنامه 5 ساله است.

آکادمی به گونه ای طراحی شده است که یک کاربرد مداوم از مهارت ها و رویکردها در تیم Supplyant و همچنین دسترسی آسان برای مشتریان و متخصصان بازاریابی که به دنبال حل مشکلات مشابه هستند، ارائه دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش زمینه های اساسی بهبود و مهارت در یک تجارت: رویکرد تامین کننده

Fundamental areas of improvement and skills in a business: Supplyant's approach

به دوره آموزشی Supplyant Academy در مورد چگونگی تسلط بر کسب و کار آنلاین خود خوش آمدید. از طریق 10 سال تجربه، ما دریافتیم که این 7 مورد ضروری ترین هستند. ..