Nina Vangerow

هنرمند، عاشق کتاب، معتاد لوازم التحریر

سلام،

اسم من نینا است، من یک هنرمند، معلم و سازنده محتوای آنلاین هستم و در شهر کوچکی در روستایی ولز، بریتانیا زندگی می کنم.

تحت نام The Forgotten Bookshop Girl من به عنوان یک هنرمند ترکیبی کار می کنم، کتاب های قدیمی را مجدداً تنظیم کنید و آنها را به دفترچه یادداشت تبدیل کنید، درج دفترچه یادداشت مسافران به سبک قدیمی ایجاد کنید، با اشکال مختلف انتقال تصویر و طیف وسیعی از آنها کار کنید. از انواع کاغذهای رنگ آمیزی قهوه. من عاشق کار با موادی هستم که معمولاً در محل دفن زباله ختم می شد یا فقط به دنبال زندگی جدیدی هستم. علاوه بر این، من عاشق خلق اقلامی هستم که به نظر می‌رسند مدتی در اطراف بوده‌اند و ممکن است فقط در اتاق زیر شیروانی یا بازارچه کسی پیدا شده باشند. اگر می خواهید از فروشگاه من در Etsy دیدن کنید، می توانید آن را پیدا کنید.

من همیشه هر چیزی قدیمی را دوست داشتم (من فوق لیسانس تاریخ باستان گرفته ام) و بیشتر یک فرد مشابه هستم، اگرچه من عاشق اینترنت و اینکه چگونه دنیا را به روی ما باز می کند، هستم.


بیشتر کارهای من قطعاً یک حس وینتیج یا پیچ و تاب دارند، و همچنین بسیار تحت تأثیر جنبش دادا هستم، خوب، دهه 20 احتمالاً دوران مورد علاقه من است. .

هر زمان که لحظه‌ای پیدا می‌کنم، دوست دارم روی پروژه‌های هنر پرفورمنس خود کار کنم، که شامل عکاسی و ویدیو می‌شود، دوباره از این رسانه برای ایجاد یک واقعیت جایگزین استفاده می‌کنم که احساسی را داشته باشد، احتمالاً حس طنز عجیب و غریب و قطعا الهام گرفته از فیلم های صامت و عکاسی سیاه و سفید دهه 1920 و 30. اگر می‌خواهید بدانید همه اینها شامل چه مواردی می‌شوند، می‌توانید من را در

پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید چگونه یک مجموعه کارت یادداشت زیبا بسازید، از جمله. پاکت و پوشه جیبی دست دوز

Learn how to make a cute note card set, incl. envelopes and hand sewn pocket folder

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک مجموعه کارت یادداشت زیبا، از جمله کارت های شخصی، پاکت نامه ها و یک پوشه جیبی کاغذی دوخته شده با دست زیبا بسازید. من. .."


آموزش مقدمه ای بر رسانه های ترکیبی - ایجاد کارت پستال رسانه های ترکیبی

Introduction to Mixed Media - Creating Mixed Media Postcards

" آیا همیشه به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان یک اثر هنری ترکیبی ایجاد کرد؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس این کلاس برای شما مناسب است. در این کلاس من می خواهم به شما هو را نشان دهم. .."


آموزش تزیینات فصلی به سبک مینیمالیستی - کتاب‌های قدیمی را به گلدسته‌های ستاره‌ای و تاج‌ گل‌های پوشیده از ستاره تبدیل کنید

Minimalist Style Seasonal Decorations - Turn Old Books into Star Garlands & Star covered Wreaths

" این کلاس برای شما مناسب است، اگر به دنبال ایجاد دکوراسیون ساده مینیمالیستی با الهام از اسکاندی هستید تا حس و حال جشنی را برای خانه خود ایجاد کنید. .."


آموزش از کتاب قدیمی تا مجله دستی - چگونه مجله خود را صحافی کنید

From Vintage Book to Handbound Journal - How to bind your own Journal

ایده این کلاس زمانی به ذهنم رسید که متوجه شدم فقط چند صفحه دیگر در ژورنال فعلی ام باقی مانده است.


آموزش از بروشور و مقالات یافت شده تا مجله الهام بخش رسانه های ترکیبی

From Up-cycled Brochure & Found Papers to Mixed Media Inspiration Journal

" در این کلاس شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک بروشور ساده و برخی از مقالات پیدا شده را بچرخانید - e. g. برش، کاغذ ضایعات، کاغذ بسته بندی، دستمال کاغذی، مجله. .."


آموزش 10 دلیل که چرا باید روزنامه نگاری را شروع کنید

10 Reasons Why You Should Start Journaling

ژورنال نویسی در حال حاضر بسیار رایج است، اما چه چیزی آن را تا این حد خاص می کند؟ ژورنال نویسی و داشتن دفترچه خاطرات چیز جدیدی نیست، ما بسیاری از آنها را می شناسیم. ..


آموزش چاپ تک خط لکه دار با جوهر اکریلیک و آبرنگ

Blotted Line Monoprinting with Acrylic Ink & Watercolours

در این کلاس شما هنر تک‌چاپ خط لکه‌دار را یاد می‌گیرید که اغلب توسط اندی وارهول برای کارهای تجاری خود در دهه 1950 استفاده می‌شد. مونوپری. ..


آموزش My Field Companion - نوت بوک های دست ساز برای نگهداری، هدیه یا فروش

My Field Companion - Handmade Notebooks to Keep, Gift or Sell

" ایده "همراه میدان" زمانی شکل گرفت که به راه های جدیدی برای ارتباط با دوستان و خانواده فکر می کردم که در حال حاضر نمی توانم ببینم. بسیاری از ما از آنجا کار می کنیم. .."


آموزش نحوه ساخت دفترچه یادداشت نویس

How to make a Scribbler's Notebook

" در این کلاس می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از موادی که احتمالاً در ساعت h در اطراف خود دارید، یک دفترچه یادداشت ساده و سریع Scribbler بسازید. .."


آموزش هنر انتقال تصویر - بسته بندی انتقال نوار

The Art of Image Transfers - Packing Tape Transfers

"کار با انتقال تصویر می تواند اعتیاد آور باشد! این تکنیکی است که من بارها و بارها به آن باز می گردم، ایده های بیشتری پیدا می کنم و در مورد اینکه چگونه می توان این ایده ها را به جلو برد، آزمایش کرد."


آموزش چالش 30 روزه مجله - عادت روزنامه نگاری روزانه را ایجاد کنید

30 Day Journal Challenge - Establish a Habit of Daily Journaling

" چالش 30 روزه ژورنال - عادت روزانه روزنامه نگاری را ایجاد کنید آیا همیشه ایده ژورنال نویسی را دوست داشته اید؟ آیا روزنامه نگاران را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنید، bu. .."


آموزش مجله هنری ترکیبی دست ساز با استفاده از مقالات یافت شده

Handmade Mixed Media Art Journal using Found Papers

یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است در سفر خلاقانه خود با آن مواجه شوید و در واقع می تواند شما را از ایجاد یا شروع باز دارد، "ترس از ...


آموزش لوازم التحریر 101 - دفترچه یادداشت سریع و آسان

Stationery 101 - Quick & Easy Notepads

لوازم التحریر 101 - آمپر سریع؛ دفترچه یادداشت آسان من عاشق لوازم التحریر هستم، اعتراف می کنم، خرید آن را دوست دارم، اما در عین حال درست می کنم. در این کلاس قصد دارم طرز تهیه را به شما نشان دهم. .."


آموزش از کتاب قدیمی تا مجله دست ساز - راهنمای تقلب برای صحافی

From Vintage Book to Handmade Journal - A Cheat's Guide to Bookbinding

" در این کلاس قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید یک کتاب قدیمی (یا در واقع هر کتاب با جلد گالینگور) را به یک مجله دست ساز تبدیل کنید، بدون اینکه واقعاً مجبور به تنظیم مجدد شوید. .."