Kevin Siskar

مدیرعامل، فینتا

کوین سیسکار مدیر عامل شرکت است. او پیش از این مدیر عامل در نیویورک بود که در آن سبد سرمایه گذاری بیش از 150 شرکت در مراحل اولیه ایجاد کرد. کوین میزبان پادکست Ambition Today است که در آن سختی ها و قهرمانی های کارآفرینان، سازندگان، سرمایه گذاران و سازندگانی را که جاه طلبانه دنیا را تغییر می دهند، بررسی می کند. می‌توانید او را در استارت‌آپ‌ها، محصولات، فناوری و خدمات - و افرادی که آنها را می‌سازند پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش بهینه سازی بهره وری: نکات و ابزارهایی برای خودکارسازی گردش کار شما

Productivity Optimization: Tips and Tools for Automating Your Workflows

با کوین سیسکار، مدیرعامل Finta، از هر روز کاری بهترین استفاده را ببرید! نرم افزارهای اتوماسیون برای کارآمدتر شدن و ایجاد خروجی معنی دار ac بسیار مهم هستند. ..


آموزش بهره وری امروز: یافتن جریان خود برای حداکثر بهره وری

Productivity Today: Finding Your Flow for Maximal Productivity

جریان خود را پیدا کنید و با کوین سیسکار، مدیر عامل Finta، کارهای بیشتری انجام دهید! جریان می تواند تجربه شما در کار و همچنین بهره وری، رضایت و شادی شما را متحول کند. ..


آموزش گرفتن تیم از راه دور: افراد، فرآیند و ابزار

Taking Your Team Remote: People, Process, and Tools

«در این کلاس Skillshare جدید با کوین سیسکار، تیم خود را از راه دور بگیرید و کار از راه دور خود را بهینه کنید! کار از راه دور به سرعت در حال عادی شدن و ubiq شدن است. .."


آموزش بهره وری امروز: مدیریت توجه در عصر دیجیتال | با Todoist بیاموزید

Productivity Today: Managing Attention in the Digital Age | Learn with Todoist

"یاد بگیرید در این کلاس جدید با تودویست و کوین سیسکار توجه خود را کنترل کنید و بهره وری خود را به ارتفاعات جدیدی برسانید! در دنیای امروز، همه شما را می خواهند..."